פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מטעם חברת נטויזן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה ארבע חודשים ויותר אני מנסה להתנתק מנטוויזן. החברה נתקה אותי מהמנוי בעבר הייתי מנוי למעלה מ 6 שנים בחברת נטויזן ,הוחלט לנתק את המנוי עקב פניות הולכות ונשנות בתקופה לא נעימה בחיי(תקופת אבל) מטעמה של נטוויזן להמשיך מנוי שעומד להסתיים.
אני ביקשתי מנציגי נטויזן ואף הסברתי את מצבי הנוכחי,אבל זה פשוט לא צלח.
נציגי נטויזן התקשרו והתקשרו שוב ושוב עוד בימי אבלי.
הבעתי את כעסי מול החברה הנ"ל ואף אמרתי שכעת אין טעם לחבר מנוי עד לסיום 3 חודשי האבל.
נטוויז'ן מבחינתה ממשיכה לחייב את המנוי זאת למרות שהסדר תשלום בוצעה דרך כרטיס אשראי ואף נאמר לי שבזאת תם ונשלם חובי לנטוייזן וכן המנוי בחברתם . האמת היא שבשלב מסוים הצלחתי למשוך הודעות דואר מתא הדואר של נטוויזן ועקב זאת החיוב עמד בעיינו ואף חויבתי שוב ועדיין מחייבים אותי במשך כל חודש עד שהסכום ישולם במלואו . שיא החוצפה , החודש הגדילו את החיוב......
אנא עזרתכם.
אודה להתיחסותכם המהירה
דלי ליאור 054-6557085
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החיוב של 79 ש"ח נכון לעכשיו. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה