פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת מנוי נטויזן נושא התלונה:
דלי ליאון שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתום ההתחיבות שלי לנטוויז'ן ( מנוי אצלם מעל 6 שנים ) ולאחר שהבעתי את חוסר שביעת רצוני מהשירות שלהם בשנה האחרונה מס' פעמים,
הודעתי לנציג בטלפון שמיום תום ההתחיבות אינני מחדש אותה .
נתקלתי בנסיונות מעיקים להניא אותי מהפעולה וגם לאחר שציינתי שכבר התחייבתי לחברה אחרת לא הבינו שדי - תנו ללכת .
לבסוף נקלט המסר או לפחות כך הבנתי...
כיוון שראיתי שתא הדואר שלי עדיין לא נסגר התקשרתי לוודא שאכן אני מנותק.
מסתבר שלא! לא נאמר לי אבל יש נוהל ייסורים לביצוע ניתוק ועליו לא נאמר לי.
לקח לי מעל חודש לשכנע את נטוויז'ן לבטל את תא הדואר שלי. הסחבת היתה בעיצומה .
קבלתי מנטוויזן הודעה שעלי לשלם כ -80 ש'ח וכן עבור שרותי גלישה הם בקלות יכולים לוודא שלא גלשתי אפילו רגע אחד דרכם .
רואה תלונות רבות נוספות בנוגע לאגרסיביות שלהם ודריכה על לקוחות הרוצים להתנתק. לא כך בונים חומה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שחרור חוב פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה