פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לתלונות, המשך חיוב למרות דרישה לניתוק ואי גלישה באינטרנטde נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
למרות תלונות ששלחתי לחב' נטוויג'ין הן דרך האתר הן בפקס' והן טלפונית, על חוסר יכולת גלישה ושירות לקוי מטעם נציגי נטויג'ין והתעלמות מוחלטת ממכתבי התלונה ששלחתי, ממשיכה נטויג'ין לחייב אותי בסך של 39.90 ש"ח כל חודש מחדש למרות הודעות אין ספור ולמרות שההתחייבות מבחינתי הסתיימה כבר בחודש נובמבר 2006.

המלצה שלי: לא להתקשר עם חב' נטויגי'ין כלל. אם חלילה תתעורר בעיה, הם אינם מתייחסים לתלונות ולא פותרים הבעיות וכמובן ממשיכים לחייב כרגיל.
וכמובן שלא לשלם בכרטיס אשראי, כי השליטה על כספיכם בידיים שלהם.

בשיחת טלפון שנערכה היום, 1.4.07 עם אושרית מנהלת מקצועית - קשרי לקוחות, היא טענה כי הודעה על ניתוק היא קיבלה, אך מאחר ולא הצליחו להשיג אותי, הם ממשיכים לחייב כרגיל. לא זו בלבד, שקרנים בחברה הזו שחבל על הזמן, היא טוענת שהיא רואה גלישה בחודש דצמבר, ובחודש ינואר. כאשר אין ברשותי אינטרנט כלל. עוד אמרה שלמרות שביקשתי התנתקות ולא ניתקו אותי כסף חזרה אני לא אראה.

האם זו חברה שמכבדת את עצמה? האם זו חברה שכדאי להתקשר עימה? בושה וחרפה.

.
כספי סוג הנזק :
החזר כל הכספים שנגבו במירמה החל מחודש יולי 2006 ועד בכלל. וניתוק מידי מחב' HOT. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה