פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים , הכנסה להתיחייבות כספית ללא ידעתנו, ויחס מגעיל של נציג בכיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

בשיחה עם נטויזן שערכנו הבוקר קבלנו יחס אטום חסר התחשבות,לאחר שנציג
שרות של החברה שאמור לפטור את בעיית התשלום המוגזם שגם ככה גבו נטויזן מאיתנו לאחר שנסתיים ה"מבצע" שלהם....

לאחר כמה ימים גילנו שאנו מחוייבים להם , שוב, למרות שלא רצינו בכך ואף דרשנו את זה כתנאי לחידוש.
הנציג אמר שאין בעיה ולקח את מס' כרטיס האשראי...
והופ , הנה אנו מחוייבים..... הנציג, אבי שמו , גם אמר שיתקשר למחרת
וזה לא קרה. גם מייל מסודר בעניין עם פרטי החוזה לא נשלח אלינו.

בשיחה עם נציגה בכירה הבוקר , מירי , נתקלנו בבחורה קרה , חסרת כל רצון להקשיב לנו. הדבר היחיד שחזרה ואמרה " אין מה לעשות , התחייבתם! "
למרות שלא הייתה מוכנה לספק תשובה לשאלה, איך קרה המקרה שתחייבנו?!

לבסוף, היא גם ניתקה לנו את הטלפון בפנים!.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה אפשר לעשות עכשיו?!!?!?!!?!?
עלבון סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות הכספית והחזר חודשים אלו. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה