פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
וורונין יבגני שם/כינוי:
‏יום שני ‏16 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בפברואר 2007 לא הייתה לי התחייבות לחברה, רציתי להתנתק. אחרי מספר לא קטן של ניסיונות וכמה שעות של ויכוחים בטלפון עם נציגי החברה הקפיאו לי את המנוי, אך לא ניתקו. ב-16 באפריל 2007 התקשרתי שוב לצורך הניתוק, אך הסתבר שיש לי כבר התחייבות. נציגה אמרה שאין מה לעשות, אין שום דרך לבטל את ההתחייבות הזאת.
אם לא מנתקים אותי, אני אצטרך לבצע פעולת הקפאה באתר הנטוויז'ן כ-5 פעמים בשנה ידנית. זה פתרון גרוע , אבל אני לא מתכוון לשלם אפילו שקל אחד לחברה שכל-כך מזלזלת בי.
ניתוק מיידי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה