פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא תקין-אי רצון החברה לבטל מנוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי חבילת אינטרנט דרך הוט הכוללת בתוכה מנוי של נטויזיון. אחרי ההתקנה במשך חודש סבלתי 3-4 ניתוקים בחודש, חברת הוט וחברת נטויזיון האשימו הכל, רק לא את עצמם. רכשתי ראוטר חדש בעלות של 400 ש"ח, החלפתי כל מה שאני יכול והבעיה לא ניפתרה. היה ידוע לי כי החבילה שרכשתי היתה עם התחיבות לשנה. אבל בפועל לא קיבלתי מוצר תקין.לאחר כחודש החלטתי להתחבר דרך חברה אחרת, על אותה והפלא ופלא ..עד עצם היום הזה אין לי שום תקלה.
פניתי לחברת נטויזיון שממשיכה לקחת ממני 129 ש"ח כל חודש וביקשתי לנתק.אבל הם סירבו בתוקף. ביקשו ממני לעבור לתשתית ADSL ולא כבלים כמו שהיה..אמרתי להם כי החבילה וההתחיבות היתה לכבלים ואין אני מעונין להיות מחובר אליהם. אבל לא עזר.
אני מתכוון למצוא כל אופציה כולל אופציה משפטית עד שיוחזר לי כספי והמנוי ינותק
המנוי שלי בנטויזיון הוא EZON1
ביזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
שוחחנו עם הלקוח
תגובה:
הבעיה לא בנטוויז'ן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה