פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לניתוק לקוח למרות בעיות חוזרות ונשנות באיכות החיבור לאינטרנט נושא התלונה:
כהן עדן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת נטויזן כ-7 שנים. אני מחובר דרך חברת הכבלים בחיבור במהירות 1.5 מגהביט לשנייה. במהלך החודשים האחרונים שמתי לב כי קצב העברת הנתונים התדרדר בצורה דרסטית עד לרמה בלתי נסברלת. הלכה למעשה, קצב ההורדה לא מגיע ל-10% מרוחב הפס. אינני מסוגל לצפות בקטעי וידאו באתרי חדשות ישראלים מבלי לחוות קיטועים כל מספר שניות.
יש לצין כי תופעה זו איננה ספציפית למחשב מסוים אלא למספר מחשבים אשר נבדקו על אותו החיבור. יצרתי קשר עם התמיכה הטכנית של נטויזן מספר פעמים וביצענו בדיקות שונות. הבדיקות בוצעו אך ורק על "הורדות לדוגמא" מהאתר של נטויזן, ובהן מהירות ההורדה הייתה תקינה. כאשר טענתי כי מהירות הגלישה באתרים חיצוניים איטית נענתי כי "נטויזן לא אחראית על אתרים חיצוניים". פעם אחר פעם החליטו התומכים כי אין תקלה מבחינתם וכי מהירות הגלישה תקינה. פניתי לשירות הלקוחות של החברה וביקשתי להתנתק היות שאינני זוכה לשירות עליו אני משלם. קיבלתי סירוב מפני שיש לי התחייבות עד לחודש ינואר 2008 (עד היום נטיתי להאריך את החוזה לשנה שלמה פעם בשנה) ונאמר לי שהתנתקות אפשרית רק אם אכן קיימת בעיה טכנית שלא ניתנת לפתרון. בעצתם, פניתי שוב פעם למחלקת התמיכה הטכנית ולאחר אינספור העברות ממוקדן חובבן אחד למשנהו, והבטחות חוזרות ונשנות שיחזרו אלי (שלא זכו כמעט לשום אחיזה במציאות) זכיתי לאחר מאמצים מרובים לדבר עם מנהל בשם פאבלו גלנסקי. מנהל זה אמר לי כי מבחינת נטויזן אין תקלה טכנית ולכן אין הם מוכנים לנתק אותי ויהי מה. כלומר - עלי להמשיך ולשלם להם בעבור שירות אשר כלל אינני זוכה לו. הצעתי לו לשלוח לביתי איש תמיכה אם הוא מתעקש לחשוב שמהירות הגלישה תקינה והוא סרב לכך באמתלה החבוטה ש"מהירות ההורדה מהאתר שלנו תקינה". לתדהמתי לא הגענו להסכמה ולא הוצע לי כל פתרון שהוא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק לאלתר של המנוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
שוחחנו עם הלקוח
תגובה:
הבעיה לא בנטוויז'ן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה