פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב בגלל טעות של פקיד.. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני ואשתי , מאז שיש לנו מחשב ואינטרנט ,מחוברים מזה שנים דרך ה"ספק" נטוויז'ן.
ביולי אשתקד , המחשב הנישא שברשותנו התקלקל והתיקון עלה הון תועפות אז החלטנו לוותר על מחשב ואינטרנט ..( יש לציין בגלל שאנו מנויים ותיקים של נטוויז'ן אז איננו מחוייבים להם לשום תקופת המשכיות . ) אז התקשרתי לנותניי שירות התשתית וביטלתי את המנוי , וכשהתקשרתי לנטוויז'ן , נאמר לי שיקפיאו לי ת'מנוי בשביל שמירת שם המשתמש שלי וזה לא עולה כסף עד שאני ארכוש מחשב ואפתח את המנוי מחדש.
ב -15 לאפריל החודש , רכשתי מחשב חדש , הזמנתי טכנאי של הוט להתקנה ללא שום בעיה , וכשהתקשרתי לשרות לקוחות נטוויז'ן נאמר לי שיש לי חוב של כמה חודשים .. בקשתי להתנתק במיידית ... ולבטל לפניי כל משא ומתן איתי את החוב המוזר הזה על דבר שלא קיבלתי...( זהו ממש גזל - זה לא שהייתי איכשהו בתקופת התחייבות , מהו האינטרס שלי לא לנתק ת'מנוי ואתם- נטוויז'ן רואים במערכת שלכם שלא התחברתי המון המון זמן..
לאחר יומיים דיברתי עם נציגה מקשריי לקוחות , שהציגה את הבעיה למנהל שלה והיא אמרה לי שהחוב יקוזז לאחר שאני אתחבר .. לא הבנתי אותה ממש ואמרה שתחזור אליי יותר מאוחר .. מאז לא קיבלתי שום טלפון ואני ניסיתי פעמיים להתקשר ולהתחבר ( ודווקא דרך נטוויז'ן , כי פעם הייתי מרוצה מהשירות שלכם) ללא מענה אז עכשיו התחברתי לחברה אחרת , ללא התחייבות כמובן כי יש לי פחד ממחויבויות ....
בקיצור , שירות ממש לקוי , לא הייתה לי שום סיבה בעולם לא לבטל את המנוי , ואיך זה שעם הוט ( נותניי התשתית ) לא הייתה לי שום בעיה ..
נאמר ועכשיו תגיעו אתי להבנה , איך אני יכול להמשיך ולסמוך עליכם שלא יקרו דברים דומים בעתיד.. לפי מה שהבנתי משירות הלקחות - המנוי עוד פעיל אפילו.
שם המשתמש שלנו הוא md12
בכבוד רב
ט"ל 057-8856654 פקס 02-6243393
כספי סוג הנזק :
לבטל מיידית את החוב ולשלוח בפקס אישור ולהתגרש. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתם של הלקוחות התקבלה במשרדיה של החברה.
נוצר קשר עם הלקוחות והנושא טופל לשביעות רצונם של הלקוחות.

בברכה,

פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה