|
|
|
|
|
|
פערים בין ההתחיבות לבין המציאות וחוסר תגובה ומענה למרות מס רב של פניות ! |
נושא התלונה: |
יום שני 16 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אישור ראשון של הסכם החבילה לא תואם את ההבטחה ואת הנאמר של הסיכום.
סוכם על 3 חודשי חינם , בכתובים הופיע 2 חודשים חינם! כמובן פניה אל שרות הלקוחות מניבה בע"פ פיצוי על חודש נוסף ,אבל בכתובים מופיע 1 חודש חינם בלבד!
פניות נוספות לשרות הלקוחות נותרו ללא מענה !!! בצר לי ובכעסי הרב פניה נוספת בכדי לנתק את שני קווי הטלפון מספק האינטרנט = נטוויז'ן = נותרה כמה לא מפתיע ללא מענה !!!!! דרך אגב המדיניות של החברה שאין לחזור ללקוח יותר מפעמיים ! כי הוא נחשב מטרידן ! על כן בסה"כ רצוני להפסיק להיות הלקוח של החברה הזו!
|
כספי |
סוג הנזק : |
לנתק את שני קוי הטלפון ולהפסיק את החיובים מהקריאה הראשונה (15-04-2007) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|