פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פערים בין ההתחיבות לבין המציאות וחוסר תגובה ומענה למרות מס רב של פניות ! נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אישור ראשון של הסכם החבילה לא תואם את ההבטחה ואת הנאמר של הסיכום.
סוכם על 3 חודשי חינם , בכתובים הופיע 2 חודשים חינם! כמובן פניה אל שרות הלקוחות מניבה בע"פ פיצוי על חודש נוסף ,אבל בכתובים מופיע 1 חודש חינם בלבד!
פניות נוספות לשרות הלקוחות נותרו ללא מענה !!! בצר לי ובכעסי הרב פניה נוספת בכדי לנתק את שני קווי הטלפון מספק האינטרנט = נטוויז'ן = נותרה כמה לא מפתיע ללא מענה !!!!! דרך אגב המדיניות של החברה שאין לחזור ללקוח יותר מפעמיים ! כי הוא נחשב מטרידן ! על כן בסה"כ רצוני להפסיק להיות הלקוח של החברה הזו!
כספי סוג הנזק :
לנתק את שני קוי הטלפון ולהפסיק את החיובים מהקריאה הראשונה (15-04-2007) פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה