פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור נונסטופ, השפלה ועבודה בעיניים נושא התלונה:
טרבלסי גלית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו קבוצה של 8 סטודנטים החולקים דירה גדולה, בה הקמנו רשת אינטרנט אלחוטית לרווחת כולם, דרך רשת הכבלים "הוט" וספקית האינטרנט "נטוויז'ן".
לאחר מעבר דירה, חשדנו כי האינטרנט אינו מהיר כפי שהיה צריך להיות, לכן פנינו לחברת 'הוט' לברר את פשר העניין.
הנציגה האדיבה ב'הוט' הסבירה לנו כי הם קיבלו הוראה מנטוויז'ן להקצות לי קו אינטרט במהירות של 750 קילו בעוד החוזה שלנו עם נטוויז'ן הוא על 1.5 מגה.
לאחר ערב ארוך ומייגע עם נציגה מנטוויז'ן (נטע) שהסבירה לי כי אין שום סיבה לזכות אותי ושהבעיה היא בכך שלא וידאתי שאכן גם אצלם וגם ב'הוט' קיבלו הודעה על חבילת מגה וחצי (ואני חשבתי שזה התפקיד שלהם לוודא... או לפחות להודיע לי מראש שצריך לוודא זאת) - ביקשתי לעבור לממונה עליה (גם זה רק לאחר שנטע סירבה בתואנות שונות להעביר אותי). הממונה ענתה לי בקול מתנשא כי התלונה שלי ממש לא מוצדקת כי מופיע לה "מול העיניים" כי הם שלחו ל'הוט' את הבקשה למגה וחצי, והם כנראה לא קיבלו אותה אצלם (קצת תמוה בתהחשב בעובדה שהוט בכל זאת פתחו לי קו של 750 קסל"ש, מה שאומר כי הם אכן קיבלו מנטוויז'ן הוראה לתת לי לגלוש במהירות זו... אז להאשים את 'הוט' ולומר שכנראה 'הוט' איבדו את הבקשה - לא כ"כ מסתדר)
חזרתי, בפעם המי-יודע-כמה, ל'הוט'. שם נציגה בשם "מירי" הביעה הזדהות עם התלונה והבטיחה כי הדבר יטופל ויחזרו אלי ביום הקרוב.
ברצוני לציין כי השירות ב'הוט', היה אדיב, מהיר ולעניין (והיפוכו בנטוויז'ן)
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי רטרואקטיבי על חצי השנה האחרונה, וכן פיצוי על העלבון מצד נטוויז'ן שעבדו עלינו במשך למעלה מחצי שנה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה