פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת מוצר בלי הזמנה וסירוב לקבל אותו בחזרה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

אני קיבלתי חבילה מחברת נטוויז'ן (NetVision) שהייתה מספקת לי אינטרנט. שליח הבי אותה כשלא הייתי בבית. אני חשבתי שזאת איזה מתנה מחברה ופתחתי קופסת קרטון. מצאתי שם דיסק (במעטפה סגורה) וספר. כששאלתי את החברי, הוא אמר לי שזה anti-virus בשביל מחשב ושחייב להיות מכתב הסבר או תעודת משלוח. במקום זה הייה שם חשבונית מס, ממנו היה מובן שמוצר עולה כסף (₪ 315). אני התקשרתי לחברה, ושאלתי למה זה הגיע אלי. (בחשבונית מס הייתה טעות בשם משפחה ובכתובת). ענו לי, שכתוב אצלם במחשב שאני הזמנתי את זה. אני הסברתי, שזה לא נחון, שיש לי anti-virus כבר הרבה זמן ואנחנו מרוצים ממנו. אמרו לי שזה לא בעיה, שאם זה הגיע בטעות, אני יכולה להחזיר את החבילה. אני הסכמתי ושלחתי אותה דרך דואר רשום. לאחר זמן מה שבדקתי את החשבון, ראיתי, שעדיין מנקים מהחשבוני כסף עבור מוצר הזה. אד הפעם התקשרתי לחברה, ודרשתי הסבר. אמרו לי, שהם לא מקבלים את המוצר בחזרה ושלחו לי אותו פעם שנייה , בגלל שקופסה הייתה פתוחה. אני ניסיתי להבין, מדוע הם לא מקבלים בחזרה מוצר, שלא השתמשו בו. הסבירו לי, שזאת פוליטיקה של חברת מייצרת anti-virus.
אני חושבת, שחברת נטוויז'ן ככה "מוכרת" מוצרים שאף אחד לא רוצה לקנות.

אני מבקשת מכם אזרה, מפני שכרגע לא יודעת לאן לפנות.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה