פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה שלא כדין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
07-2007 פנה אלי נציג נטוויזן להמשך התקשרות הודעתי כי אנני רוצה ההמשך התקשרות הנציג לא דיווח לי כי צריך הליך ביטול.במשך 4 חודשים נגבו ממני סכומים מופרזים .פניתי לחברה להחזרה אך נתקלתי בחומת זלזול ואטימות.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור נטויז'ן013 שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתו של מר פשקו התקבלה ונבדקה לעומקה וממנה עלו מספר ממצאים:
נציג חברת נטויז'ן יצר קשר במאי2007 ושוחח עם מר פשקו בדבר סיום תקופת המבצע שנקבעה מראש והציע לו לחדש מבצע או הצעות אלטרנטיבות אטרקטיביות אחרות.
שיחה זו הינה אקט שירותי בלבד ובאה לטובת הלקוח בלבד.
מר פשקו לא נענה להצעת הנציג ואמר כי לא מעוניין לבצע כל שינוי ונציג חברת נטויז'ן נעתר לבקשתו.
מר פשקו פנה בתאריך 4 בנובמבר 2007 למוקד שירות הלקוחות של חברת נטויז'ן בדבר חיובים כאשר סבר שמנויו בוטל.
מר פשקו שוחח עם מנהלת בשירות לקוחות לבקשתו והוסבר כי מנויו לא בוטל. כמו כן,לא התקבלה כל בקשה ממנו לביטול המנוי שעל כן אם היתה בקשה בזו חברת נטויז'ן היתה נעתרת לבקשתו.
בשיחה זו מנהלת השירות הציעה למר פשקו לבטל את מנויו בשל אי שימוש בו למען עצירת חיובי הווה ועתיד אך מר פשקו סרב להצעתה בטענה כי לא יבטל את המנוי עד לקבלת החזר חיובים החל משיחת הנציג במאי 2007.
בשיחת נציג החברה עם מר פשקו הסכים מר פשקו לעצת הנציג לבטל את מנויו ובנוסף לכך ביטול מנויו יכנס לתוקפו רטרואקטיבית החל מ20 לאוקטובר,וזאת כאמור למרות סירובו לביטול המנוי ב4 בנובמבר.
בנוסף לביטול המנוי נעתרה חברת נטויז'ן לבקשתו של מר פשקו וסכום חיוב חודש אוקטובר יועבר לאמצעי התשלום שהיה מעודכן במנויו.
חשוב לציין,כי מר פשקו הינו לקוח במנוי אינטרנט בחברת ברק ומביע את שביעות רצונו.
חברת נטויז'ן013ברק פעלה לפנים משורת הדין רק לטובת שביעות רצונו של מר פשקו.
מר פשקו הביע את שביעות רצונו המלאה בדבר מענה החברה.




תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה