פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
סויסה  יצחק שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם :
שמי יצחק סויסה ואני רוצה להיתלונן על חברת נטוויזן בגין זה שהיא רימתה אותי גנבה ממני את כספי היקר ולא מיתיחסת אליי כראוי .
הסיפור מתחיל מחודש אפריל 2006 יש לי מנוי קיים בחברה {נטוויזן } הם החליטו על דעת עצמם וללא קבלת הסכמתי לעינין ליפתוח על שמי מנוי נוסף וכאן מתחילה סידרה של בעיות כספיות שבהם גבו ממני מעבר למה שהיו צריכים אי לכך היו גם הוראות קבע שחזרו שבינם אני שילמתי לבנק עמלות יקרות . את הבעיה אני גילתי רק אחרי כמה חודשים ומאז הלחה סחבת בכל מה שקשור לטיפול בבעיה העבירו אותי מנציג לנציג עשו ממני יו יו שלהם ואני הושפלתי מאוד .
הסכום הכולל שהם חייבים לי הוא משהו כמו 900 שקל הגענו להבנות ופשרה וירדנו ל580 שקל שגם אותם עד היום איני רואה מה שאני רוצה למר זה שהחברה בניגוד לפירסומים בכלי התיקשורת אינה מיתיחסת ללקוחות שלה מבזה אותם עד תום וגורמת להם לעצבים מיותרים להוצאות מיותרות ואי שביעות רצון ממתן השירות שעליו הצרכן משלם מכספו היקר הייתי רוצה לישמוע מיכם תגובה והייתי שמח אים מישהו שניתקל בבעיה דומה ישלח לי מייל או יפרסם זאת באתר .אים יש לחברה תגובה מספקת ורעיון לפיצוי הולם אני מוכן לישמוע . תודה רבה ונישתמע
עוגמת נפש , ביזבוז זמן יקר סוג הנזק :
אני מצפה לפיצוי הולם על כל מה שניגרם לי מעבר להחזר הכסםי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר סויסה התקבלה במשרדינו וטופלה לשביעות רצונו של מר סויסה.
נשמחל עמוד לרשותו בכל עת

בכבוד רב,
פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה