פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לניתוק גם לאחר התקשרות של למעלה מ-5 שנים נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היום התקשרתי לחברת נטוויז'ן על מנת להתנתק מהשירות בעקבות מעבר דירה שעשיתי בשבוע האחרון ובדירה החדשה הועברו פרטי האינטרנט העסקי של בעלי שהוא מחובר בחברה אחרת, התקשרתי לנטוויז'ן כדי להתנתק מהם לאחר שכבר ניתקתי את התשתית של הכבלים, ולצערי נתקלתי בסירוב.

אני לקוחה של החברה הזו כבר למעלה מ-5 שנים, ואף צירפתי אליהם גם את כל בני משפחתי במהלך תקופה זו, אך לצערי כאשר התקשרתי לשירות נתקלתי בסירוב בטענה שדיברתי איתם במרץ 07 ואז התחייבתי לשנה שלמה למרות שאני לא חתומה על שום טופס התחייבות או חידוש חוזה.

להבנתכם אין לי בעיה עם השירות שלהם - עד היום קיבלתי שירות אמין ומקצועי מאוד ונהנתי משירותם, אבל בבית כרגע אין לי צורך בהם מאחר שבעלי מחובר דרך השרת האישי שלו ואז יש לי חיבור כפול ומיותר.

אני מבקשת להתנתק מהשירות ומיידי , למרות שלטענת החברה נותרו לי עוד 4 חודשים עד להתחייבות לתום שנה.

כשדיברתי עם נציגת השירות ששמה לא חשוב כרגע, נאמר שלי שאם אני אבטל את הוראת הקבע עוד אספוג מהם תביעה משפטית.

אני רואה הנהגות זו כהתנהגות מחפירה ביותר של חברה שאני לקוחה שלה כבר למעלה מ-5 שנים ואף צירפתי את כל בני משפחתי אליהם והם לא מוכנים ללכת לקראתי ולהשאיר עוד טיפה של טעם טוב כדי שאולי בעתיד עוד אחזור להתחבר אליהם.

מבקשת תשובה מיידית ככל האפשר.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגברת דבוש התקבלה במשרדינו וטופלה לשביעות רצונה עוד קודם לפניית אתר תלונה.
נשמח לעמוד לשירות הגברת דבוש בכל עת
בכבוד רב,
פניות הציבור,
נטוויז'ן 013 ברק
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה