פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי - סירוב להחזיר אותי להתחייבות קודמת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מהות הפניה היתה חוסר שביעות רצון מהשדרוג למהירות 2.5 מ"ב ובקשה לחזור להתחייבות הקודמת.
כפי שהובטח לי, בעת השדרוג לפני כשבוע, במידה ולא אהיה מרוצה ואצור קשר תוך שבוע, אחזור להתחייבות הקודמת שלי.
ההתחייבות הקודמת היתה עד לחודש אפריל 2008.

הנציג אית דיברתו, בשם ליאור, לא נתן שירות מקצועי, יחס מזלזל.
לאחר שביקשתי הפניה לאחראי מעליו, אותו נציג השאיר אותי בהמתנה של 10 דקות ללא שום תשובה.

סה"כ השיחה ארכה למעלה מ 30 דקות, כשהנ"ל מסרב בתוקף לתת פיתרון סביר או לחלופין להעביר אותי לאחראי מעליו.


תודה ולהתראות
username: ouriel9
ונזק כספי סוג הנזק :
לחזור להתחייבות הישנה, עם עדיפות לניתוק כל קשר עם החברה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר רביב התקבלה במשרדינו וטופלה לשביעות רצונו.
מהירות הגלישה של מר רביב הושבה להיות במהירות 1.5 כפי שבקש.
נשמח לעמוד לרשותו של מר רביב בכל עת,
בכבוד רב,
פניות הציבור
נטוויז'ן 013 ברק
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה