שירות לקוחות לקוי - סירוב להחזיר אותי להתחייבות קודמת |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מהות הפניה היתה חוסר שביעות רצון מהשדרוג למהירות 2.5 מ"ב ובקשה לחזור להתחייבות הקודמת.
כפי שהובטח לי, בעת השדרוג לפני כשבוע, במידה ולא אהיה מרוצה ואצור קשר תוך שבוע, אחזור להתחייבות הקודמת שלי.
ההתחייבות הקודמת היתה עד לחודש אפריל 2008.
הנציג אית דיברתו, בשם ליאור, לא נתן שירות מקצועי, יחס מזלזל.
לאחר שביקשתי הפניה לאחראי מעליו, אותו נציג השאיר אותי בהמתנה של 10 דקות ללא שום תשובה.
סה"כ השיחה ארכה למעלה מ 30 דקות, כשהנ"ל מסרב בתוקף לתת פיתרון סביר או לחלופין להעביר אותי לאחראי מעליו.
תודה ולהתראות
username: ouriel9
|
ונזק כספי |
סוג הנזק : |
לחזור להתחייבות הישנה, עם עדיפות לניתוק כל קשר עם החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|