פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
זילברמן סילביו שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי אינטרנט של חברת נטוזי'ן מזה מספר שנים. בתאריך 14/11/2007 התקשר נציג מכירות של החברה בשעות אחה"צ, בעת שהייתי בעבודה, ושוחח עם אשתי. הוא שכנע אותה לקנות מוצר (אנטי-וירוס), על סך של 241 ש"ח. מוצר זה אינו נחוץ לי כלל ולכן עוד באותו הערב התקשרתי למוקד שירות לקוחות ודרשתי לבטל מיידית את העסקה. הנציגה (בשם אפרת) אישרה שהמוצר אכן טרם נשלח לביתי והבטיחה שתוך שבועיים לכל היותר העסקה תבוטל. באותה הזדמנות אגב מיהרו גם לחייב אותי בסכום של 9.82 ש"ח, חיוב שאת מהותו לא ידעו להסביר לי.

ברצוני להדגיש שהלקוח של חברת נטויז'ן הוא אני, לא אשתי, וכרטיס האשראי שחויב הוא על שמי ולא על שם אשתי. לפיכך בכל מקרה החיוב הזה אינו כדין כיוון שנעשה בניגוד לרצוני. לאשתי יש כרטיסי אשראי משלה ואין לה ייפוי כוח להשתמש בכרטיס האשראי שלי.

היום (2.12.2007) פניתי שוב למוקד שירות הלקוחות של חברת נטויז'ן (נציגת שירות בשם הדיל) ושוב קיבלתי תשובה שהבדיקות הפנימיות יארכו עוד מספר שבועות. התשובות שקיבלתי אינן מספקות אותי ויש לי תחושה קשה שהחברה מנסה להתיש אותי עד למצב שאוותר על הטרחה שבקבלת ההחזרים הכספיים. בנוסף החברה מרוויחה ריבית זכות על כל יום שכספי יושב בחשבון הבנק שלה, בעוד שאני משלם ריבית על משיכות יתר בחשבון הבנק שלי.
החזר החיובים ופיצוי על בזבוז הזמן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר זילברמן התקבלה במשרדינו וטופלה לשביעות רצונו של מר זילברמן.
נשמח לעמוד לרשותו בכל עת.
בכבוד רב,
פניות הציבור
נטוויז'ן 013 ברק
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה