פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצטברות חוב בגין רשלנות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כמנוי מרוצה בחברת נטויז'יו (מזה כשנה) יש לי קושי איתם שאני לא מצליח לפתור בעצמי והבעיה היא כדלהלן :
בחודשים (3-4) הראשונים שילמתי להם עבור המנוי באמצעות כ.אשראי ומשהחלטתי לבטל אותו העברתי אליהם הוראת קבע חתומה ע"י הבנק כנדרש. התקשרתי לוודא שאכן זו הגיעה אליהם ומשנעניתי שכן שמחתי וסיפור זה נשכח מליבי עד שלפני כשלושה חודשים עקב שידרוג מחשב נאלצתי לדבר עם נציג שירות וזה סירב להתיחס לפניותי בטענה כי "יש חוב על המנוי -תסדיר את החוב קודם" והועברתי אחר כבוד לנציגה המטפלת בנושאים כספים . כשהיא הסבירה לי שיש בעיה עם הוראת הקבע נחרדתי . בדקתי בבנק וכשראיתי שאכן לא ירדה הוראת הקבע אישרתי לה לגבות את מלו הסכום שהצטבר (5-6 חודשים * כ50 ש"ח) והגענו להסכמה כ ב 1 לחודש הקרוב יועבר כל הסכום מחשבון הבנק דרך הוראת הקבע.
עברו חודשים ושום דבר לא קורה!! פניתי אליהם מיוזמתי ודיברתי עם נציגה שהזדהתה כ "מנהל מחלקת הגביה" והבטיחה לי ש"בראשון הבא אנחנו נגבה את כל הסכום" כמובן שלא הסכמתי שהכל ירד בבת אחת וסיכמנו כי תוך 3 חודשים נסיים את החוב.. רק שמאז ועד היום שום דבר לא קרה ......... ואני שואל עד מתי תמשיכו לעשות צחוק מלקוחות ???? דעו לכם כי מבחינה משפטית (ככל הידוע לי אחרי שיחה עם עו"ד ) אייני חייב לשלם יותר מאשר החודש האחרון ואינני מתכווין לשלם הרבה יותר מכך!
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר וייס התקבלה במשרדינו וטופלה לשביעות רצונו של מר וייס.
נשמח לעמדו לרשותו בכל עת,

בכבוד רב,
פניות הצביור
נטוויז'ן 013 ברק
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה