פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נותנים לי להיתנתק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מת"מ שער הכרמל חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע וחצי בשהותי בסלקום ניגש אליי בחור והחתים אותי על טופס התחברות לאינטרנט של חברת נטויזין בטענה של הוזלת מחיר עסקה מיוחדת לחברי סלקום מפאת קוצר הזמן אפילו לא התחברתי לשרות ולאחר כמה ימים החלטתי שאני לא רוצה לשנות את חברת האינטרנט לי וכשהבחורה התקשרה אליי מהמוקד לשאול למה לא התחברתי אמרתי לה שהחלטתי להתנתק אני מתחרטת ולא מעוניינת לעבור חברה עדיין לא התחברתי ואני לא מעונינית להתחבר בטח לא לאחר היחס שקיבלתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל לאלתר את המנוי אפילו לא נעשה בו שימוש פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגברת מלכה התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה,
מבדיקתינו עולה כי בתאריך ה - 04.12.2007 הגברת מלכה בחרה בעסקה הכוללת : אינטרנט מהיר בכבלים במחיר 15 ₪ לחודש, למשך 3 חודשים בהתחייבות. מהירות החבילה 3Mb/150Kb. העסקה כוללת צמיד USB במתנה. המחירים כוללים מע"מ.
כאמור העסקה הינה נמצאת בתקופת התחייבות, חברת נטוויז'ן 013 ברק בעצמה התחייבה כלפיי הגברת מלכה בכך שמספקת לה את שירותיה בהתאם לתנאים הרשומים מעלה, יחד עם זאת הלקוחה אף חתמה על טופס המציין את ההתחייבות לעסקה, הגברת מלכה אף קבלה מתנה מחברת נטוויז'ן 013 ברק בהתאם לעסקה שסוכמה.
חברת נטוויז'ן 013 ברק מקיימת את התחייבותה כלפיי הגברת מלכה, אך יחד עם זאת וחרף התחייבותה, חברת נטויז'ן 013 ברק תכבד את בקשתה לסגירת המנוי.

בכבוד רב,
פניות הציבור
נטוויז'ן 013 ברק
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה