פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת פרטים בעת סגירת עסקה נושא התלונה:
מקיינקו לודמילה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏21 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.09.2007 קיבלתי טלפון מנציגת החברה עם הצעה של הגברת מהירות האינטרנט מ- 750 Kb ל- 1.5 Mb.השירות ניתן בהתחייבות ל-6 חודשים בתוספת של 6 שקלים לתשלום קבוע של דמי מנוי.כששאלתי את הנציגה האם זהו הסכום הסופי שעלי להוסיף,היא אמרה שלא צריך להוסיף יותר כלום.הסכמתי ולקחתי את ההצעה הזאת. במהלך התקופה של 3 חודשים (מרגע שהסכמתי להצעה ועד היום) לא הרגשתי שום שינוי במהירות האינטרנט. ההפיך האינטרנט נקטע לעתים קרובות תוך כדי שימוש בו.
בתאריך 29.12.2007 אחרי ניתוקים בלתי נסבלים בזמן שניסיתי לעבוד באינטרנט התקשרתי לנטוויז'ן לצורך בירור העניין. נאמר לי שהבעיה היא בתשתית החיבור ואז התברר לי שבעת הגברת המהירות של ספק עלי היה לעדכן גם את ספק התשתית (במקרה שלי זה HOT) - דבר אשר כרוך בתשלום לספק התשתית. עובדה זאת הוסתרה על ידי הנציגה בעת ששיכנעה אותי להגביר את מהירות האינטרנט. נוצר מצב ששילמתי כסף עבור שירות שלא קיבלתי ובנוסף סבלתי מבעיות החיבור. ביקשתי שיחזירו לי את החבילה הקודמת של 750 Kb.
נטוויז'ן מפרסמת את עצמה כספק אינטרנט מוביל. אני לקוחה בחברה יותר מ-3.5 שנים. התנהגות כזאת של נציגת החברה לא עולה על הדעת ולא מקובלת בחברה שמספקת שירות.
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת מהחברה החזר כספי על השירות שלא קיבלתי והמשך התנהגות הולמת והוגנת כלפי לקוחותיה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתה של הגברת מקיינקו התקבלה במשרדינו וטופלה לשביעות רצונה.
נשמח לעמוד רשותה בכל עת,
בכבוד רב,
פניות הציבור
נטוויז'ן 013 ברק
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה