פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה כספית שלא כדין נושא התלונה:
שטוצר רומן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת נטוויזן חייבה את חשבוני כל חודש בסך 49.90 ש"ח במשך כשנה וחצי למרות שלא השתמשתי בשירותיה וביקשתי להתנתק מהמנוי 4 שעות לאחר התחלתו. בכל שיחה נאמר לי שהמנוי בוטל אולם עדיין חוייב חשבוני. בנוסף הרגשתי מרומה כאשר לאחר חצי שנה התלוננתי שוב בפני החברה ושוב הם אמרו שהם מתנצלים, הציעו לי מבצע שלא ניצלתי אך למרות זאת לא ביטלו את המנוי אלא הקפיאו אותו וכמובן לאחר 4 חודשים המשיכו להוריד כספים.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתו של מר אלטמן התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
פנייתו טופלה מנוייו נסגר ולא יחוייב עוד לפי בקשתו, יחד עם זאת מנוייו זוכה בגין החיובים בעבור החודשים בהם לא נעשה כל שימוש בשירותיה של החברה.

נשמחל עמוד לרשותו של מר אלטמן בכל עת,
בברכה,
פניות הציבור
נטוויז'ן 013 ברק
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה