פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: אי עמידה בהסכם מצד נטוויזן. נושא התלונה:
בלעום ווגיה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.2.2008 אני הצטרפתי לשרת אינטרנט נטווזין וזה לאחר פניות רבות של נציגת שרות בשם עביר.אני היית למשך 5 שנים בהסכם עם חברת אינטרנט זהב.בחברת אינטרנט זהב הייתי בהתחייבות אשר אמורה להיגמר בתאריך 20.5.2008, אני גולש במהירות 2 מגה ומשלם 39 שקלים לחודש כאשר אני גולש בבזק במהירות 2 מגה .בכדי לעבור לחברת נטוויזן הוצעו לי הדברים הבאים:
1-הצטרפות רק למשך 6 חודשים כאשר 3 החודשים הראשוניים חינם וב3 החודשים האחרים אני משלם 39 שקלים.
2-קבלת מצלמת אינטרנט.
3-קבלת אנטי וירוס למחשב.
4-קבלת מודם חדש .
לאור ההצעה המפתה הזו אני הסכמתי לקבל את השירות של נטוויזן.
עד אתמול 22.4.2008 אני לא קבלתי את המצלמה או את האנטי וירוס או את המודם,אני התקשרתי לנציג שירות בשם לירן ואז הייתה ההפתעה ששום דבר בעסקה לא מבוצע ומה שמבוצע הוא שאני גולש במהירות 2.5 מגה כאשר היה ההסכם על 2 מגה והתשלום הוא 59 שקלים לחודש כאשר סוכם על 39 שקלים לחודש,ושאני מתחייב לשנה כאשר היה ההסכם הוא 6 חודשים.כאשר אומרים לי שהעסקה בצעתי עם בחורה בשם קרן ואת העסקה אני ביצעתי מול בחורה בשם עביר.
לאור הדברים אני בקשתי לדבר עם מנהל שירות לקוחות וביום 23.4.2008 מתקשרת אלי מנהלת שירות לקוחות בשם שוש ,לאחר שיחה איתה התבררו הדברים הבאים:
1-החברה לא שלחה את המצלמה בגלל שאין להם במלאי.
2- החברה אין לה כל הקלטה לשיחה שהייתה ביני לבין עביר ואין כל הסכם כתוב או חתום על ידי.
3- אילא מאפשרים ולא נותנים לי לדבר עם נציגת השירות שעשיתי איתה העסקה בשם עביר.
4-לא נשלח אלי כל הסכם כתוב ואפילו אין לי תיבת אימייל של ניטווזין ואף אחד לא עדכן אותי על תיבת אימייל .
5- עד עכשיו אני גלשתי למשך חודשיים חינם והתברר שאפילו מספר הויזה שיש לחברה הוא שגוי.
6-מנהלת מחלקת שירות (שוש) הציעה לי הצעות שהן לא מתקבלות על הדעת כמו הסכם לשנה עם נטוויזן במחיר של 39 שקלים (2 מגה) למשך שנה ולקבל את המצלמה או 6 חודשים במחיר 39 שקלים ולא לקבל את המצלמה או כל הטבה.
7- מנהלת מחלקת השירות שוש דברה איתי בשפה קשה ולא מתחשבת ולא ניסתה למצוא פתרון הגיוני רק רצתה לכפות את הפתרונות שלה.

אני מרגיש שישנה תקשורת לקויה בכל התהליך ,ואני מרגיש מנוצל ואם העסקה תבוצע כי שמנהלת השיווק רוצה.אני מציע לחברת ניטוויזן שני דברים או שהחברה חוזרת להסכם הראשוני אשר רשום למעלה או מנתקת אותי מהחברה ואז אני אשלם עבור שני החודשים אשר גלשתי בהן.
לאחר שפניתי להנהלת החברה בכדי לפתור את הבעיה חוזרת אלי עד פעם המנהלת שוש באותן הצעות ללא כל שנוי.
אני מבקש מכבודך לעזור לי לדבר עם דרג יותר בכיר משוש,בכדי לפתור את הבעיה.
כספי סוג הנזק :
חזרה להסכם הראשוני עם החברה 3 חודשים חינם ו 3 חודשים בתשלום ב 2 מגה או לתת לי להתנתק עם תשלום עבור החודשים שבהן אני גלשתי במחיר 118 שקלים. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה