פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מבקשות ניתוק וחיוב למרות בקשות הניתוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2006 נרשמתי כמנוייה לאינטרנט עם התחייבות לשנה. בסוף יולי 2007 נאלצתי לעזוב את דירתי וביקשתי להקפיא את המנוי ולמרות כל הנסיונות, החברה סרבה להקפיא את המנוי למעט האפשרות לקבל חודשיים חינם רק עבור הספק.
משום שלמעשה שילמתי עבור שירות שלא קיבלתי , החלטתי בתום המנוי (בתחילת בפברואר )להפסיק את ההתקשרות ונאלצתי לעבור מסכת של אנשים / שיחות וכעסים כולל שיחת ועידה גם עם נציגה של בזק(תשתית) שבא קיבלתי הבטחה מהנציגה של נטוויזין שהמנוי מנותק,ורק ב 23.3 קיבלתי סוף כל סוף פקס המאשר את הפסקת ההתקשרות ועל כך שאין לי שום חובות בחברה. ואף על פי כן ולמרות הכל חשבוני חוייב בכסף בתחילת אפריל. בשיחה היום עם נציגה טוענת שהבקשה על ניתוק התקבלה רק ב-10.3 ולכן חוייבתי בתחילת אפריל .

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה