פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על גלישה כשנתיים לאחר שנותקתי וללא הסכמה לזכות אותי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר חברת נטוויז'ן סיפקה את שירות האינטרנט שלי. כעבור שנתיים לאחר שהתנתקתי מהחברה ולא השתמשתי בשירותיה עוד, חויבתי בכרטיס האשראי על גלישה. התקשרתי עשרות פעמים לשירות הלקוחות על מנת לקבל זיכוי. בשירות הלקוחות של נטוויז'ן טוענים שבאמת חויבתי ללא סיבה ומגיע לי זיכוי, אבל לטענתם הם לא מצליחים לזכות אותי. עבר חודש וחצי מאז שחויבתי, תקופה שבמהלכה פניתי עשרות פעמים לחברה וקיבלתי יחס משפיל והבטחות שווא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את הזיכוי ובנוסף אישור בכתב שפרטי כרטיס האשראי שלי נמחקו מהחברה ולא יעשה בהם שימוש בעתיד. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה