פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי וחוסר רצון להחזיר את הכסף ללקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נכבדי שלום רב
בעלי ואנוכי התחברנו לאינטרנט של "נטויז'ן" לפני כארבע חודשים עם "דיל" של 78 שקלים לחודש, הכל היה טוב ויפה עד שלפני חודשיים גילינו כי משכו חייבו אותנו על סך של 900 וכמה שקלים במקום 78 שקלים כמו חודש לפני כן, יצרנו קשר בתאריך ה- 04/03/08 עם שירות הלקוחות של החברה ואחרי המתנה של כ- 25 דק' ענתה לנו נציגה בשם דורית שניסתה להצדיק את החיוב של החברה ע"י משפט של " כנראה ביצעתם שיחות לחו"ל" והאמת היא שאין לנו למי לחייג בכלל לחו"ל ואין לנו טלפון נייח של בזק בבית בכלל, יש לנו רק קו אינטרנטי, אחרי המתנה של עוד כ- 20 דק' גב' דורית אמרה שאין בעיה ואנו צודקים ומגיע לנו החזר של 840 שקלים בגלל החלפת מערכות היה תקלה ובגלל זה נגבה הסכום הזה וכי תוך 20ימי עסקים יזכו את כרטיס האשראי. מאז עברו חודשיים ולא קיבלנו אגורה שחוקה אחת מהחברה, אתמול ב- 04/05/08 שוב יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה וענה לי נציג בשם יגאל ואמר ששוב היה בעיה עם מערכות ובגלל זה לא זיכו את החשבון שלנו ובישקתי שיפנו אותי למנהל מחלקה או משהו בעל סמכותי יוכל לפתור לי את הבעיה והיפנה אותי אל גיא שהגדיר את עצמו כמנהל, והוא טען כי אין מה לעשות ואני צריכה להמתין עוד 14 ימי עסקים כדי לקבל את הכסף שלי.
למה אני צריכה להמתין חודשיים כדי לקבל את הכסף שלי בחזרה שנלק ממני ללא רשותי שבשפה פשוטה נקרא גניבה????
כספי סוג הנזק :
החזר כספי תוך 24 שעות ופיצוי נכבד על הנזק שנגרם לבעלי ולי, ולא יוגש תלונה ותביעה משפטית ופירסום תקשורתי רחב היקף . פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה