|
|
|
|
|
|
רכישת ראוטר פגום החזרתו וסירוב לקבל את הכסף בחזרה. |
נושא התלונה: |
דולב ערן |
שם/כינוי: |
יום שלישי 05 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פשוט חוצפה מה שקורה בנטוייזן. רכשתי לפני שלושה חודשים ראוטר מסוג אדימקס.
לאחר ניסיון כושל להתקין את הראוטר פניתי לתמיכה אך גם הם ל הצליחו לפתור את הבעיה והתבר כי המכשיר פגום (שלושה ימים ללא אינטרנט)
ביקשתי להחזיר את הראוטר כיוון שהוא היה פגום אך החברה לא נענתה לבקשתי לאחר פנייה לנציב פניות הציבור של החברה הם הסכימו לקבלו בחזרה אך חודשיים עברו מאז שהחזרתי את המכשיר והם עדיין לא החזירו לי הכסף .
נראה לי שהם רוצים שאני אתייאש ולא אדרוש את 300 הש"ח בחזרה
(גם זו שיטה לגנוב כסף)
לגבות כסף הם יודעים אך להחזיר הם לא יודעים!
|
בזבוז זמן עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי הרי המכשיר הוחזר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|