פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא כדין ושימוש לרע של מידע נושא התלונה:
שניידרמן אירנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול, 20/5/08 ,בתהליך שיחות עם נציג מכירות של החברה (עסקה רוכלת ) שהציע לחדש מנוי להספקת אינטרנט התגלה לי שמשהו ללא הסכמתי כבר חידש לי חיבור לשירות התחייבות לשנה וחברה גובה כסף עבור שרות שלא ביקשתי ולא השתמשתי בו .
אני חייבת לציין שהייתי לקוחה של נטוויז'ן במשך כמה שנים והתנתקתי ב2006 .
אחרי פנייתי לשרות לקוחות מנהל השירות סירב לאשר החזר כספי עבור ה"שירות" שלא ביקשתי ולא קיבלתי,הם ענו לי שלמרות שלחברה אין שום הוכחה - הקלטה-להסכמתי על החידוש הם מסרבים לנתק ולהחזיר את הכסף שגבו לא כדין.
אני רואה בחומרה את השימוש במידע שנמצא ברשות החברה לניצול לקוחות לשעבר, שבנוסף להפסד הכלכלי ולעוגמת הנפש גורם לאיבוד אמון של אזרחים בחברה.
אני דורשת שחברה תבדוק ברשות מי נמצאים נתונים שלי ומי משתמש בהם לרעה ותבצע החזר כספי !
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה