|
|
|
|
|
|
הונאה, חוצפה וטמטום שצריך להגדיר מחדש |
נושא התלונה: |
יום שני 26 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשיחה עם נציג מכירות בשם אוהד להזמנת טכנאי עד הבית בתשלום הוצעה
לי תוכנת "norton internet security" במחיר 26 ש"ח ואני הסכמתי
לעסקה. רק בשיחה עם נציג אחר כבדרך אגב התברר לי שמדובר ב-12
תשלומים של 26 ש"ח. נציג המכירות תיעד במחשב שמדובר ב-12 תשלומים
ופשוט רימה אותי. אני שפתחתי את אריזת המוצר אך לא השתמשתי בו לא
יכולה להחזיר אותו ולטענת החברה גם לא יכולה לעזוב אותם כי אני נמצאת
עדיין במסגרת מבצע ואין שום דרך לעזוב אותם או לקבל החזר על מוצר
שרכשתי בהטעיה מוחלטת מצד נציג המכירות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא על המוצר, שחרור מהתחייבות המבצע וכן פיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|