פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית שגויה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
ביום 24.3.08 חידשתי את החבילה שהיתה לי בלי שינויים. התחייבתי לשלם כל חודש 34.90 ש"ח. להפתעתי, קיבלתי חשבונית ובה נדרשתי לשלם סכום של 87.38 ש"ח לחודש יותר מפי שתיים וזו החשבונית השניה עם הסכום הזה. החשבונית הקודמת חוייבה ב25.4.08.
פניתי לשירות לקוחות. נאמר לי כי בגלל המיזוג עם ברק, חלו תקלות בחשבוניות וכי יזכרו אותי בחשבונות הבאים בסכום המגיע לי. ביקשתי כי הזיכוי יבוצע מיד. הנציגה אמרה כי הדבר אינו אפשרי, וזה לוקח חודש עד שמקבלים את כל האישורים מכל המנהלים. אמרתי לה שאם כולם מגיעים לעבודה, אין בעיה ללכת ולהחתים אותם ולבצע זיכוי תוך 24 שעות.הפעם היא אמרה כי עד חודש ימים והיא קיבלה על כך אישור מיוחד. האם זה נכון להחזיק את הכסף שלנו אצלהם ועוד פי שלוש ממה שהייתי אמורה לשלם?
כספי סוג הנזק :
לבצע החזר מיידי ופיצוי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה