פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא עפ"י הסכם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמתי לשירות אינטרנט בחודש אוגוסט 2007 באמצעות הטלפון. כיוון שלא הגיעו להתקין את השירות במסגרת הזמן שהובטחה (מספר ימים) - ביקשתי להתנתק לאלתר. בתגובה מימשו את הקנס (התנתקות לפני תום מועד ההתחיובות) וחייבו אותי ב כ 800 ש"ח. לאחר דין ודברים הסכמתי (למרבה טיפשותי) לבטל את הבקשה להתנתקות. כך זיכו אותי על הקנס (800 ש"ח) אבל צירפו אותי ללא בקשתי גם לשירות שיחות לחו"ל. כאשר קיבלתי את החשבון החודשי ביקשתי שיבדקו - יתקנו את החיוב. חודש לאחר מכן קפץ החיוב הבסיסי על שירות האינטרנט בכ 50% - למרות שההתחיובות במסלול אומרת תשלום קבוע לשנה. כמו כן לא בוטל שירות השיחות לחו"ל. באותה התקופה עברתי דירה ובררתי על האפשרות להקפיא את המינוי עד השלמת המעבר. נציגת השירות אמרה שהשירות ממילא חסום כיוון שלא שולם החוב מחודש קודם. כיוון שלא היה לנטויזן אמצעי תשלום לגבות את החוב השגוי (כרטיס האשראי שניתן הוחלף ע"י חברת האשראי), העניין הועבר משם לטיפול המחלקה הפיננסית של נטוויזן ומשם לאחר 3 חודשים של אי גביית חוב לטיפול עו"ד - דרישה לתשלום החוב (השגוי) תוך איום בפניה לבית משפט.
הטעות הגדולה שלי החלה באותו יום שהצטרפתי לשירות האינטרנט של חברת נטויזן. אין סוף טלפונים מול מחלקות שונות ומשונות (קשרי לקוחות, שירות לקוחות, מחלקה פיננסית). כל נציג מבטיח שהעניין יטופל או לחילופין שזה לא בתחום אחריותו. הדובדבן שבקצפת היא התעסקות מול העו"ד שמבחינתו בכלל קיבל הוראה לסילוק חוב ולכן כל טענה שאתה מעלה בעצם קיום החוב לא מעניינת אותו. עליך לפנות לחברה שהיא זאת שדרשה את סילוק החוב ולברר עימה. בחברה במחלקה הפיננסית לא מוכנים לדבר איתך כל עוד העניין בטיפול משפטי. מבחינתם שלם את החוב ורק אז נבדוק אם יש ממש בטענותיך. העניין הוא שמחוב מקורי של 39 ש"ח לחודש במשך חודשיים של שימוש מקורי(סה"כ 80 ש"ח), נוספו: מסלול שיחות לחו"ל; תוספת של 20 ש"ח לחיוב הבסיסי של שירות האינטרנט; הוצאות גביה והצמדה; וכאמור הדובדבן שכ"ט של עו"ד המטפל בתביעה. סה"כ כ 390 ש"ח
הצילו! מה לעשות ?! אין עם מי לדבר.
הרסו לי את הבריאות מרוב שיחות טלפון סוג הנזק :
פיצוי +ביטול החיוב השגוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה