פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר השנה רכשנו ראוטר מחב נטוויזן, לאחר התחייבות לתשלום ב- 24 תשלומים, ביקשתי למחרת לשנות את העסקה לתשלום אחד, בתנאי שיבטלו את העסקה של התשלומים, נאמר לי שאין בעיה והביטול יתבצע תוך 24 שעות.
(אפילו קיבלתי מס אסמכתא לביטול)
לאחר שראיתי שהם לא עומדים במילה שלהם, התקשרתי לברר ,שלחתי פקס ונאמר לי כל פעם מחדש שזה תהליך של חודש, לפני חודשיים כבר נאמר לי שיש אישור להחזר תשלום עבורי על סה"כ 340 שח. אבל עד היום לאחר חצי שנה עדיין לא זיכו את חשבוני כפי שמתחייב מהחברה. אני מתקשרת לברר כל שבוע ולא נראה באופק שהם מתכוונים לזכות את חשבוני. בינתיים הם גבו ממני מחיר כפול עבור ראוטר אחד.
עוגמת נפש+ סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה