פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידת נטויזן בהסכם וסירובה לאשר התנתקות המלווה בהתנהגות מזעזעת של נציגי השירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שנשלח לחברה, אשר מסביר את עצמו:

ברמה העניינית, ביום שלישי שעבר, הראשון ליולי 2008 בעקבות בקשותי לבצע שינוי במבנה המנוי שלי בחברה (אשר לא היה בהתחייבות), הוצעה לי חבילה של פס רחב יותר הכוללת תשלום לספק ותשתית במחיר אטרקטיבי והתחייבות לשנה אותה בחרתי לקבל. החבילה שעל פי הכללים שהוסברו לי אמורה להתחיל לפעול תוך 72 שעות לא הופעלה עד ליום אתמול (שני, ה7 ליולי 2008) למרות פניות חוזרות ונשנות שלי לשירות הלקוחות הן של נטויז'ן והן של ספק התשתית הוט (במהלך זמן זה נשארתי מחובר בחבילה הקודמת). פנייתי לבקשה לטיפול המלווה בפיצוי הולם נתקלה בגישה שלילית ומבטלת מצד נציגי החברה והשיחות אשר התגלגלו באופן שלילי ביותר הביאו אותי למקום חשוך מאוד כפי שאפרט בהמשך. כאמור, באופן ענייני, החבילה אותה בחרתי לקבל לא התחילה לפעול בטווח הזמן שנקבע בחוזה, מצב אותו אני רואה כהפרה יסודית של החוזה ובשל כך אני מאמין כי זכותי המלאה לתבוע את הפסקת ההתקשרות.

ברמה האנושית, לצערי אני כותב שורות אלה בסביבות השעה חמש לפנות בוקר, שעה שכל מי שמכיר אותי יעיד כי נדיר ביותר שאהיה בה ער, והסיבה לכך היא התחושות השליליות המלוות אותי מאז אירועי אתמול. במסגרת פניותיי לשירות הלקוחות של החברה, חוויתי רגשות שאינני מכיר ואין לי אפשרות אלא לתאר אותן במונחים של פחד, תחושת איום, חדירה אישית ואלימה לענייני האישיים. שמעתי שמועות בעבר על התנהגויות של נציג שירות אשר גובלים בהתעללות נפשית בלקוח ואני יכול להגיד בלב שלם ובצער עמוק שחוויתי זאת מיד ראשונה.

התנהגות הנציגים כללה עיכוב השיחה דקות ארוכות והשמתי על מצב המתנה, סירוב ועיכוב בהעברה לנציגים בכירים יותר, סירוב חד משמעי לבצע בקשת ניתוק מפורשת שנאמרה בעל פה ואף נמסרה בכתב (פקס אותו שלחתי למוקד אתמול אחר הצהריים). נציגי השירות חזרו על דבריהם פעמים רבות, במשפטים ארוכים ומכבידים, תוך שהם מתעלמים לחלוטין מבקשותיי המפורשות כלקוח. מצד שני, ניסיונות שונים מצידי לדבר בנועם / בתקיפות / בצורה יפה / בצורה שלילית / בצעקות ואף לצערי בשפה גסה – לא הועילו לניע את הנציגים איתם דברתי לסיים את ההתקשרות כבקשתי. בשני מקרים, למרות שקבלתי הבטחה אישית ומפורשת בתחילת השיחה, מנציגי השירות שענו לטלפון כי לאחר מסירת הפרטים שלי הם יבצעו את בקשתי וינתקו את המנוי ללא דיחוי – הנציגים המשיכו לפעול כאמור תוך הפרה בוטה של הבטחתם.

אני מקווה כי התיעוד והקלטת השיחות המבוצעות על ידי חברת נטויז'ן יבדקו בלא דיחוי על מנת לאשר את טענותיי, ברשותי מצד שני הקלטות חלקיות של רגעי הסיום של השיחה אחרונה אותה קיימתי אתמול אשר מבהירים באופן חלקי בלבד את הדברים שתיארתי.

לסיכום, הבעיה הטכנית שהובילה לאירועי אתמול כבר אינה קשורה בשום צורה לבקשתי לסיים את ההתקשרות עם נטויז'ן, היות והחברה לא קיימה את התחייבויותיה כלפי אינני רואה עצמי מחויב להסכם בינינו ולמען הסר ספק, איני מאשר לבצע כל חיוב מטעמם בגין שירות שניתן לי לאחר ה 1 ליולי 2008 – מועד פנייתי המקורי. בשלב זה ניתקתי את המודם המספק לי את שירותי האינטרנט ועם כן, גם אם תתוקן הבעיה הטכנית – אין בכוונתי לעשות שימוש בשירותי החברה. בהיעדר אישור מסודר מחברת נטויז'ן לאמור לעיל או במצב של ביצוע גביה כלשהי מעבר למועד הנ"ל אאלץ לפנות לבקשת סיוע מגורמים בתקשורת ובהמשך אף לבית המשפט על מנת לסיים את הפרשה באופן סופי.
עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
ניתוק מלא משירותי החברה בלא כל חיוב נוסף פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה