פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מאפשרים לי להתנתק - ה צ י ל ו !!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה1/8/2008 עברתי דירה לעיר אחרת , בדירה בה אני מתגוררת כעת יש כבר אינטנרט של חברה אחרת. בתאריך ה5/8/08 בקשתי להתנתק משרות האינטרט של נטויז'ן (גם באמצעות מכתב במייל) מכוון שאני מתגוררת בדירה הקודמת. נציג השרות אמר שלא ניתן כי אני בתקופת התחיבות עד 5/09

לכן הציעו לי 3 אופציות: א. להקפיא את המנוי ל3 חודשים. ב. להעביר המנוי לגורם אחר. ג. לחייבי בתשלום עד סופ תקופת ההתחייבות (5/09) בסך 400 ש"ח לערך. נציג אחד אחרי שני התקשרו אלי וניסו לשכנעי לבחור מהנ"ל.

חזרתי ואמרתי אין לי שימוש באינטנרט הנ"ל כי אינני מתגוררת בדירה הקודמת , אני מוכנה לספוג קנס כספי (כפי שספגתי כשהתנתקתי מהוט , להם הייתי מחוייבת לעוד שנה וחצי) הם לא היו מוכנים לשמוע. בקשתי פקס/טל של בכיר בחברה/ מנכ"ל - לא הסכימו לתת לי. - - אינני מוכנה לשלם עבור מוצר שאינני מקבלת- -

בנוסף, החיוב היה דרך כרטיס אשראי שנגנב ובוטל בבנק. יתרה על כך אין הם רשאים לייצר לי חוב כספי אצלם על כרטיס אשראי שאינו בתוקף. הם מוזמנים לבטל לי את המנוי. אני מוכנה לשלם על המנוי עד החודש שעזבתי 1/8 + קנס כספי (שאינו לאורך עד סופ תקופת ההתחייבות).
אנא עזרו לי אני מתחננת- רק רוצה ל ה ת נ ת ק ....להתחבר לקח מס' דק/ - להתנתק - לנצח. חבל שהם עושים לעצמם שם ר ע כל כך כלקוחה של 5 שנים חשבתי שאקבל יחס אחר... וכאן באתר אני רואה שאינני היחידה.
כספי סוג הנזק :
אני מוכנה לשלם על המנוי עד לתאריך העזיבה ה- 1/8 + קנס כספי של חודש -חודשיים נוספים. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה