פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב חברת נטויז'ין-ברק לשחרר אותי מההתחייבות אליהם לאחר שאינם מספקים את המוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר תקופה שבה היה הכל בסדר, אינני מסוגל להוריד מאתרי FTP בחו"ל (לא מדובר באתר ספציפי יחיד אלא בקבוצה של אתרים) כלל דרך החשבון שלי בנטויז'ין (כשבדיקה עם חשבון של בזק בינלאומי ההורדה תקינה ומהירה מאוד)
פרוטוקול FTP הוא פרוטוקול נפוץ, ועבודתי עם אתרי FTP נחוצה מאוד ותופסת חלק ניכר משהותי באינטרנט.
לאחר בדיקות טכניות מול מומחים בנטויז'ין הודתה נטויז'ין כי יש אצלם בעיה טכנית במישור הזה, והיא תטופל תוך שבוע-שבועיים (זאת לאחר שבועיים שסבלתי מהבעיה) ביקשתי לקבל פיצוי ואף קיבלתי (אחרי שהתומך הטכני הסביר לנציג שירות הלקוחות שיש בעיה שתסודר תוך שבועיים) פיצוי בצורת זיכוי על חודש אחד.
כעבור 3 שבועות שהבעיה לא הסתדרה פניתי שוב לתמיכה הטכנית ושם נאמר לי שהנושא לא בגבולות היכולת שלהם. (זאת לאחר שהיה והיה אמור להיות מטופל 3 שבועות קודם לכן) לאחר שיחה זו פניתי לשירות הלקוחות, הסברתי להם את המצב וביקשתי שישחררו אותי מההתחייבות מכיוון שהם אינם מספקים לי את המוצר שהתחייבו לתת לי, נציג השירות ואף מנהל בשירות לקוחות בחברה אמרו לי כי "איננו מתחייבים לגלישה מכל אתר ואתר בחו"ל" וכי אני "גולש במהירות תקינה באתרים בארץ"
חברת נטויז'ין הידועה בחתונותיה הקתוליות עם לקוחותיה אינה מוכנה להודות בבעיה הטכנית שיש לה, ובנוסף לא מוכנה לשחרר אותי מההתחייבות למרות שבבירור לא מספקת לי את המוצר שמחוייבת לספק, ועל כך אני קובל.
כספי סוג הנזק :
לתת ללקוח שלא מקבל את המוצר שהוא משלם עליו להתנתק ולעבור לספק שכן יכול לספק לו את המוצר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה