פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי שלא לבקשתי נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ליאון בלום 66 כתובת:
תיאור הבעיה:
אניי לקוח של נטוויז'ן מזה כמה שנים .... תקופות הייתי יותר מרוצה תקופות פחות , אבל תמיד היה לי הביטחון שבנטוויז'ן יש עם מי לדבר עד התקרית האחרונה ששינתה את כל התמונה .
כפי שציינתי אני מנוי של האינטרנט בנפח 2.5MB מה שקרה שנציג מכירות של ברק סמוך לתקופת ההתמזגות עם נטוויז'ן הציע לאימא שלי מנוי של אינטרנט בנפח 1.5 MB במחיר של 69.99 ₪ לחודש
התשובה הייתה לא !!! יש לנו כבר מנוי אינטרנט עם נפח שהוא יותר גדול ויותר זול ואין לנו צורך בשני מנויי אינטרנט באותו בית על אותו מספר טלפון .
אבל נציג המכירות לא חשב כך !! במצפון נקי וידיים יציבות הוא פשוט החליט שאנחנו כן צריכים עוד מנוי !! וחייב את כרטיס האשראי של מהא חורי (אימא)
שכבר היה לו את פרטיו מכיוון שהשתמשנו בשיחות חו"ל של ברק .
המנוי הותקן בתאריך 04/06/07 , כל התקופה הזאת ועד היום המנוי היה שתקן ללא כל שימוש אפילו אין לנו מושג מה היא סיסמת הכניסה .
בתאריך : 16/02/08 דיברתי עם נציגה בשירות לקוחות בשם מרווה שקיבלתי ממנה שירות מצוין ואמפאטי , הנציגה העבירה אותי לאחראית בשירות לקוחות בשם לימור ,
לימור לא כל כך התחברה לדבריי וטענתה הייתה שאני כן ביקשתי את המנוי ושזיכוי לא יבוצע , ביקשתי מלימור לדבר עם מנהל מעליה ואכן יום אחרי בתאריך : 17/02/08
חזרה אליי ראש צוות בשם שרון , המנהלת יותר האמינה לדבריי מקודמתה ונתנה לי הטבה חודשיים חינם ושדרוג המנוי שלי לחבילת מבצע במחיר זול יותר, אבל שרון לא טרחה
לבטל את המנוי השתקן שעליו שילמתי סתם 69.99 כל חודש ושאני משלם עד יום זה .
כשגיליתי בתאריך 11/08/08 שאני עדיין משלם על המנוי השתקן התקשרתי שוב לשירות לקוחות ענתה לי נציגה בשם אסתר שהעבירה אותי לאחראי בשירות לקוחות בשם עמוס ,
אדון עמוס הפנה את האצבע המאשימה אליי , "מחובתך להסתכל על מה אתה משלם ולבדוק את הדברים לפני שאתה מוסר פרטי אשראי" , תשובה זו היא החוצפה בהתגלמותה !
אחרי ויכוח ארוך והצעות עוד יותר מקוממות מצדו של עמוס הוא הבין שרק זיכוי מלא מ-04/06/07 עד יום זה בגין כל התשלומים ששולמו יתקבל כפתרון או תשובה הגיונית.
עמוס הבטיח לחזור יום אחרי מה שלא קרה ! ואני מוצא את עצמי אבוד בסוגיה זו כאשר אין עם מי לדבר בחברה ובינתיים אני שילמתי 69.99 * 14 חודשים מה שיוצא 980 ₪ ללא כל הצדקה ואין צורך לציין את הזמן והשעות ששרפתי בהמתנה למענה בשירות לקוחות .

פניתי לדרגים הבכירים ביותר בחברת נטוויז'ן גם ללא מענה או התייחסות . אז כמוצא אחרון החלטתי לפנות אליכם בתקווה שהפעם אני אקבל את העזרה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה