פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע לא נכון כדי להחתים לקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב31.7 התקשרתי לנטויזין כדי לברר עלות של אנטרנט העבירו אותי לנציג חברה בשם דורון ועקנין שהודיע לי שהוא נציג בכיר . הוא הציע לי הצעה של 3 חודשים חינם כך שעלות כל חודש בממוצע תהייה 33.75 כמו כן אמר לי שיש לו חבר בבזק והוא מסדר לי מחיר עלות של 60 שח בממוצע במסלול של 2.5 מגה - על אותו עקרון 3 חודשים חינם ולאחר מכן אשרל כ80 ש"ח לחודש .אמרתי לו שאם העסקה לא תהיה כזאת לא רוצה שום עסקה והוא במפורש הודיע לי שעד 20.8 אוכל להודיע על התחברות - (הייתי מחוברת לספק אחר) התקשרתי היום לבזק ושם נאמר לי שאין לי שום שלושה חודשים חינם , עם זאת גיליתי מישהו שינה את תנאי הגלישה שלי ל2.5 ב8.7 זמן שהייתי בחו"ל. התקשרתי לנטוויזין לומר שאינני רוצה להתחבר אליהם כי מישהו שיקר - נאמר לי שאני מחוברת אליהם כבר מהיום שבו הוא רשם אותי - אני לא ידעתי ולכן לא השתמשתי בשירותים שלהם זה לא מה שהוא אמר לי . האם כאשר מישהו מטעה את הלוקח , אין מי שיגן עליו. מה גם שבעלי קיבל דרך העבודה התחברות חינם - השירות שלהם הופך להיות נטל לא הגון ולא הוגן.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה