פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי ללא רשותנו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אנו לקוחות וותיקים של נטוויז'ן באינטרנט מזה מספר שנים.

בתאריך 13/8/08 נוכחנו לדעת שהחל מדצמבר 2007 חברת נטוויז'ן גבתה מחשבוננו
תוספת של 10 ₪ לחודש עבור "סינון אתרים" על דעת עצמה, שירות שמעולם לא שמענו
עליו ,לא ביקשנו אותו, לא השתמשנו בו ומעולם לא נתנו את הסכמתנו לשלם עבורו.

דבר זה גרם לנו לבחון את החיובים של נטוויז'ן בכרטיס האשראי (כי הרי לא קיבלנו
שום חשבונית הביתה כל התקופה הזו למרות שביקשנו בעבר מספר פעמים לקבל מידי חודש
באופן קבוע חשבונית מס מקור בדואר ישראל- לא במייל ולא באתר),

נוכחנו לגלות שבכל חודש גביתם סכום שונה, לפי ראות עיניכם !

בדצמבר 07 גביתם 34.95 שח- זה הסכום הנכון שאנו אמורים לשלם מידי חודש

בינואר 08 גביתם 42.93 ש"ח

בפברואר 08 גביתם 44.93 שח

באפריל 08 גביתם 47.92 שח !

מחודש זה והלאה זה הסכום שהמשכנו לשלם.

שוחחנו בטלפון עם צביקה ולאחר מכן עם אורלי והם לא ידעו להסביר את התופעה.

בשיחת טלפון עם ג'ניפר נאמר לנו שמדובר בהחלפת חבילה ובשירות סינון אתרים. לא
יתכן ש"נחליף חבילה" מדי חודש ושיתווסף לתשלום כ-2 ₪ כל חודש ! עוד יותר תמוה
בעינינו הוא בקשת השירות "סינון אתרים" כביכול ! אין שום סיבה שנבקש שירות כזה
ושנסכים לשלם עליו 10 ₪ מידי חודש !

פנו אלינו בעבר מספר פעמים אנשי שיווק של נטוויז'ן וניסו לשכנע אותנו להגדיל את
נפח תיבת הדואר האלקטרוני או אנטי-וירוסים למיניהם וגם שירות סינון אתרים בעבור
תוספת של מספר שקלים לתשלום החודשי- אנו מעולם לא הסכמנו- אין לנו צורך
בשירותים לעיל.

באותו היום שוחחנו גם עם שירן – מנהלת בשירות הלקוחות- אמרה שאין באפשרותה
להחזיר כסף- אלא אם נתחבר מחדש, אז נוכל לקבל זיכוי על שירות עתידי שנרכוש -
מיותר לציין כי לאחר שנכונו מנטויז'ן אנו כבר לא נתחבר לשירותיה בעתיד- לא הוגן
שינסו לקשור אותנו אליהם ע"מ שיוכלו להחזיר לנו את כספינו שנגזל מאיתנו במרמה.



אולי זה המקום גם לציין כי תהליך ההתנתקות מנטוויז'ן ארוך ומייגע- כשביקשנו
להתנתק- עברנו חקירה מלאה ע"י 3-4 עובדים של נטוויז'ן, שאלות, כגון: למה? איפה
אני עובד? מי ישלם עבור שירותי האינטרנט שלי? אם אני בטוח במה שאני אומר? והכי
מוזר נשאלתי האם יש לי מישהו אחר להעביר אליו את המנוי?

בכל אופן,

אנו מכחישים כל בקשה כזו מצידנו ומבקשים שתוכיחו לנו זאת (בהקלטה או באסמכתא
חתומה) או שתזכו אותנו במלוא הסכום שגביתם על דעת עצמכם ובלי רשותנו.



טל לוי

כספי סוג הנזק :
החזרת מלוא הסכום שגבו ללא רשות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה