פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחייבים אותי עבור שירות שלא נתנו נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' המלאכה 15 פארק תעשיות אפק כתובת:
מת"מ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 29.6.2008 קבלתי מכתב מהחברה בו ציון שלאחר בדיקת חשבוני עולה שהצטברה יתרת חוב בסך 469 ₪ ועל מנת להמשיך את אספקת השירותיים באופן סדיר , התבקשתי להסדיר אמצעי תשלום חלופי.
התקשרתי לנציגי החברה אך הם התחמקו מלתת לי מענה ותשובות לשאלות שלי ולכן אני שולח מכתב זה לפני הגשת תביעה נגדית .

א. איני מקבל שירות כלשהוא מחברת נטוויז'ן 013 ברק מתאריך 26.8.2007 .
ב. בתאריך 25.5.2007 התחברתי לאינטרנט דרך חברת נטוויז'ן 013 ברק למשך חצי שנה , 32 ₪ לחודש וחודשיים חינם לפי מה שסוכם ביני לבין החברה . מאז החברה חייבה את חשבוני בעזרת כרטיס האשראי שברשותי כמקובל .
ג. ב 26.08.07 הייתה התפרצות לדירה שלי אשר נגנב ממנה המחשב , המודם , פלפון וחפצים אחרים . הודעתי לחברת נטוויז'ן 013 ברק ולחברת HOT על התפרצות ושלחתי דווח משטרה בהתאם ,בתאריך 26.08.07 .
ד. חברת HOT חייבה אותי ב 231.50 ₪ עבור המודם שנגנב והפסיקה את השירות שנתנה לי קודם לכן .
ה. חברת נטוויז'ן 013 ברק העלאתה את התמחור והמשיכה בלחייב אותי ב 49.86 ₪ לחודש למשך 3 חודשים . (למעשה עברה חצי שנה מאז התחלת ההסכם).
ו. לאחר בירור עם נציגי החברה ושליחת בקשות להפסיק את החיוב בשל אי מתן שירות על ידי החברה אך נציגי החברה המשיכו להתעלם ולא התייחסו לבקשות שלי ולאחר חיוב חשבוני בסכום מוכפל עד לחודש נובמבר 2007 , החלטתי לבטל את ההרשאה לחיוב חשבוני ושלחתי פקס לשתי החבות ולחברת ישראכרט .
ז. למעשה עד שעה זו ממשיכה החברה לחייב אותי למרות שאיני מקבל ממנה שירות כלשהו , ולמרות שאני מתקשר לחברה אך החברה ממשיכה בלהתעלם.
ח. אני מבקש לבטל את החוב הלא מוצדק ולשלוח לי מכתב שיציין שאין שום חוב עבורי לחברה .
במידה ואיני מקבל מכתב זה והחברה ממשיכה לחייב אותי , הרי אני אתבע את החברה כספית עבור זה שחייבה אותי 3 חודשים בסכומים של 49.86 ₪ סה"כ 149.58 ₪ פלוס הריבית , ולא נתנה לי שירות כלשהו . כמו כן אני אפרסם את המקרה שלי כך שלקוחות אחרים ילמדו לקח ממקרה זה .

בברכה
אבו רחמון מריאן
ת.ז 033706169
דרך אלנבי 207/2
חיפה 35514
כספי סוג הנזק :
סגירת חשבון ופיצוי כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה