פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נותנים להתנתק, רמאות בעסקה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ התחברתי לרשת נטוייז'ן, הסיבה שבחרתי להתחבר לנטוויזן היא זמן ההתחייבות - חצי שנה, כאשר התחברתי אל הרשת (מרץ 08) ידעתי כי בחודש אוקטובר אעזוב את הארץ לתקופה בלתי מוגבלת ולכן לא אזדקק לשירותי אינטרנט, בעקבות ההצעה הטובה של נטוויזן בזמנו החלטתי להתחבר אליהם ואפילו המלצי ל3 חברים לתחבר גם והם גם התחברו אל הספק נטוויזן. אך מאז שהתחברתי אל נטוויזן זאת הייתה מסכת שקרים ויסורים, בהתחלה הם החליטו שביקשתי להתחבר לאתר שלהם בתוספת 12 ש"ח בחודש.. בחשבונית הראשונה שמתי לב למחיר המוגזם פניתי אליהם ולאחר חודשיים הם אכן החזירו לי את הסכום אבך עד שזה קרה ביזבזתי דקות ארוכות בהמנתה ובשכנועים שלא ביקשתי את ההצטרפות לאתר. עכשיו בחודש ספטמבר התקשרתי לחברה בתום חצי שנה (כפי שנאמר לי שהתחייבתי) בכדי להתנתק, בחברה טוענים שההתחייבות שלי היא לשנה אחרי שיחה ארוכה עם מנהלת שירות הלקוחות בתקווה שהיא תבין את מצבי ותשחחר אותי מהעסקה השיקרית והלא נכונה היא לא נתנה לי הרבה ברירות, בסופו של דבר אי אפשר להתנתק פשוט אי אפשר. ובקצרה - אני התחייבתי לחצי שנה נטוויזן טוענים שהתחייבתי לשנה וכרגע אני כבולה מולם משלמת כל יום עוד כסף כשאני בכלל לא משתמשת בחשבון שלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשחרר אותי מהחבילה ונתק אותי משירותי נטוויזן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה