פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/10/08 הגיעו להתקין לי אינטרנט. מאז ועד היום אני מבזבזת זמן יקר בשיחות הטלפון מולכם כשבאחת השיחות נאמר לי שיש לי בעיות במחשב.
נציג שני אמר שאני צריכה לפרמט את המחשב דבר שיכול היה לגרום לי להוצאות רבות נוספות עוד לפני שהתחברתי לרשת שלכם. מבירורים נוספים שערכתי מול נציג נוסף מחברתכם נמסר לי שאין צורך בפירמוט מחשב, שזאת בעיה ברשת ושיחזרו אלי בשעות הקרובות וכמובן אף אחד לא חזר אלי. יתר הנציגים מסרו לי שהם אינם יודעים מה הבעיה ושהם יחזרו אלי עם תשובה. כמובן שאף אחד לא חזר אלי עדיין. הנציג האחרון איתו שוחחתי אתמול בערב אמר לי שהוא יעביר את הבעיה לאנשי הרשת ושתוך 3 שעות יחזרו אלי עם תשובה. גם הפעם לא קיבלתי תשובה על אף שהמתנתי ליד הטלפון עד השעה 00:00 בלילה!
למותר לציין שלא קיבלתי ממכם את השירות המגיע לי כלקוחה בחברתכם!!
מאחר ולא חוייבתי בתשלום עדיין ואף לא השתמשתי ב"יוזר-ניים" שלי ובשל עוגמת הנפש שנגרמה לי - אינני רוצה להמשיך להיות מקושרת דרככם.
לפיכך, אבקש שעוד היום יבטלו לי את המנוי שעשיתי ולא יחייבו אותי.
אודה לקבלת אישורכם על כך בכתב בהקדם האפשרי כי המנוי בוטל, אחרת אאלץ לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותי.
בתודה מראש,
בזבוז זמן,אי קבלת שרות,הפרת תנאי הסכם סוג הנזק :
ביטול מנוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה