פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של מנהלת בחברת האינטרנט נטוויז'ן ללקוחה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מרגע הצטרפותי לחברת האינטרנט נטוויזן יש לי איתם רק בעיות..סגרתי איתם עסקה של חבילת בנדל משולבת.בתחילה חייבו אותי בחמישה ימים שבכלל לא הייתי מחוברת אליהם, לאחר מכן עשו טעות ופתחו לי 2 מנויים והתחילו לחייב אותי כל חודש פעמיים..לא החזירו לי זיכויים שהיו צריכים להחזיר לי על כל אותם פעמים..גם כשהתלוננתי אמרו לי שיסגרו לי את המנוי המיותר ולא סגרו אותו! המשיכו לחייב אותי פעמיים..במקביל, בזק התשתית חייבו אותי גם והסתבר שזה מכיוון שנטוויזן לא העבירו להם פרטים על החבילה שלי..בזק התחייבו לזכות אותי אבל נטוויזן מצידם המשיכו לחייב אותי וכן טענו שעליהם לפצל לי את החבילה כיוון שלא יכולים להציע לי חבילת בנדל משולבת..בשיחה עם המנהלת- שירן מצוות מורן- הובטח לי שאקבל חבילה נפרדת באותו מחיר של החבילה המשולבת שעליה סגרתי עסקה..ולאחר מכן כשהיא הייתה צריכה לבצע זאת היא טענה שלא יכולה לתת לי באותו מחיר ולכן אצטרך לשלם יותר..המנהלת התייחסה אליי בצורה מזוויעה. דיברה מגעיל. הבטיחה דברים ואז לא רצתה לקיים וטענה שלא אמרה אותם. בנוסף לזה היא השאירה אותי על הקו במשך 15 דקות סתם ואמרה שהיא עושה את זה בכוונה..לאחר מכן חזרה אליי ואמרה שאין לה בעיה לעשות את זה במשך כל היום ולהשאיר אותי על הקו כל המשמרת שלה..כשביקשתי ממנה שתפתור לי את הבעיה היא אמרה שלא יכולה לפתור אותה וזהו. לאחר מכן היא שוב השאירה אותי על הקו במשך כמעט 20 דקות ואז ניתקה לי את הטלפון...ככה מנהלת בחברת אינטרנט מתייחסת ללקוחה שלה!!!
מעבר לזה..דיסקונקי שהובטח לי שישלח הביתה כיוון שאני לקוחה חדשה של החברה לא הגיע מעולם..
עלבון, עוגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :
החזר כל הזיכויים, ביטול המנוי המיותר, מציאת פיתרון לחבילת אינטרנט במחיר שהובטח לי, שליחת הדיסקונקי הביתה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה