פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון להתנתקות לאחר קבלת שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מזה שלוש שנים אני מנוי לשירות האינטרנט שלכם, כאשר במשך 3 חודשים אני מתקשר ומתלונן על בעיית התנתקות באינטרנט, ביום ראשון נציג התמיכה הטכנית עלה על הבעיה, שבהוט אני מחובר ומשלם על מהירות 2.5 ואילו בנטויז'ין לא עודכנה המהירות והגלישה הייתה במהירות 750.
נציגת השירות שכנעה אותנו שבגלל זה הבעיה ועכשיו היא לא תחזור על עצמה,
אנו סירבנו בתוקף וביקשנו להתנתק אך היא אמרה שננסה את מהירות ה- 2.5 לתקופה של יומיים (חשוב לציין שלפני זה יכולנו להתנתק ללא כל התחייבות).
ביום שלישי כשראינו שהבעיה חוזרת על עצמה, התקשרנו לתמיכה התכנית שאמרו שיש בעיה עם השרתים בחו"ל (השירות אליו אנו מחוברים), אז ביקשנו להגיע לשירות הלקוחות בכדי להתנתק,
נציגת השירות טענה שהתחברנו לחבילת הניסיון הזו ביום ראשון בשעה שלוש, ועכשיו יום שלישי והשעה היא שש כך שאיחרנו את המועד בשלוש שעות להתנתקות ללא קנס. וכעת בכדי להתנתק עלינו לשלם קנס סך חיוב חודשי בסך 59.95 למשך 12 חודשים על שירות לקוי שאנו סובלים ממנו כבר שלושה חודשיים, שהתלוננו עליו מספר פעמים, כשביקשני להתנתק כבר ביום ראשון, ויותר מזה פרטי העסקה לא נשלחו אלינו ולא הוסברו כראוי, ימים שני ושלישי היו ימי מנוחה בגלל חג שמחת תורה, קיבלנו יחס משפיל,קטנוני ומבזה.
ביום שלישי בשעות הערב שוב דיברנו עם החברה,הפעם עם מנהל שהעלה בקו גם נציג תמיכה טכנית, שהסביר שאין דבר כזה שירות עם תיעדוף שרתים לחו"ל ,כך שמתברר שהנציגה מיום ראשון שיקרה לנו ובמזיד הכניסה אותנו לחבילה, בסיום השיחה הגענו להבנה שהמנהל אלכס יבדוק את הנושא שהחברה תוסיף אותנו כלקוחות עסקיים כדי שנקבל את השירות שדרוש ומגיע לנו (ללא תוספת תשלום), או שנטוויז'ין תנתק את המנוי ללא כל דמי ביטול עסקה מכיוון שהיא לא יכולה לספק לנו את השירות, ומישהו יתקשר בשעות הבוקר. כמובן, שאיש לא חזר אלינו, ובשעה חמש בערב החלטנו שוב להתקשר לנטוויז'ין ולנסות לדבר עם המנהל אלכס שאיתו דיברנו אתמול, כמובן ששוב היינו בהמתנה של חצי שעה על הקו, שוב טרטורים, שוב אותם הסברים למה אנחנו רוצים להתנתק וככה כבר ארבעה ימים מעבירים אותנו מאיש לאיש כשאף אחד לא מוכן לעשות את מה שנדרש.
כל המצויין סוג הנזק :
ניתוק ללא קנס ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה