פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות כביכול לספקית נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בסוף יולי החלפתי ספקית אינטרנטץ הייתי ב-014, עברתי ל-017. אחת הדרישות שלי במעמד ההצטרפות הייתה חבילה ללא התחייבות. כשהנציגה ממוקד המכירות אמרה לי שאין להם חבילות כאלה ומינימום התחייבות היא חודשיים, אמרתי כבר שלום ורציתי לנתק את השיחה, אבל אז הנציגה ביקשה ממני להמתין על הקו ואחרי כמה דקות המתנה אמרה שקיבלה אישור מיוחד לחבר אותי עם התחייבות של חודש בלבד. חשוב לי לציין שהנציגה הציעה לי גם חבילה מוזלת בתנאי שאני אצטרף לחצי שנה, אבל סירבתי, כי חופש הבחירה חשוב לי יותר מכמה שקלים בחודש.
אתמול התקשרתי לנטוויז'ן וביקשתי לנתק את המנוי שלי. להפתעתי נודע לי שאני נמצא בהתחייבות של חצי שנה (!!!) שמסתיימת בעוד 3 חודשים. לדברי נציגות השירות, כולל מנהלות השירות (לפחות ככה הן הזדהו) לא ניתן לבטל את ההתחייבות!
זאת לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה עם נטוויז'ן. באתר שלכם
ניתן למצוא כמות עצומה של פניות הלקוחות שלא מצליחים להתנתק מהחברה. האם באמת אין לכם שום יכולת להשפיע על החברה הזאת, שנראה שהרמאות זה השם הנרדף שלה? בשם מאות לקוחות כעוסים וממורמרים אני מבקש מכם: תנסו לעשות משהו!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מידי בלי דיבורים הזויים על התחייבות שלא הייתה אף פעם פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה