פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה התקשרות ועידכון לחבילה אחרת ללא הודעה מוקדמת מצד נטוויזן. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני טלקר ניסים לקוח נטוויזן מזה שנתיים בהם נהנתי משרותי האינטרנט במהירות 2.5M,פניתי לחברה ב 08/2008 חודשיים לפני תום ההתקשרות במטרה להצטרף לחבילה גלישה במהירות 4M במחיר של 119 ש"ח לחודש בהתחייבות לשנה - ולמעשה היא השנה השלישית.
על חבילת הגלישה הזו נודע לי מאתר כמה זה - המתעסק בהשוואת מחירים של שירותים שונים בניהם אינטרנט.
כאמור פניתי לנטווזין במטרה להצטרף לחבילה , אך הם בתחילה סרבו לצרפי למבצע בטענה כי המבצע ללקוחות חדשים של בזק בלבד ,לא לקוחות קיימים- ויש צורך באישור של בזק.
לאחר התמקחות התעקשותי לחבילה עברו עלי מסכת של טלפונים שלהם אלי, שלי אליהם ואל בזק שלבסוף אושרה והוסכמה החבילה מצד שתי החברות.
והינה בחודש הראשון09/2008 כמובטח ע'י נטוויזן חוייבתי בסכום 119 ש"ח על שרותי האינטרנט במהירות 4M,אך בחודש השני באופן פתאומי אנוכי מגלה בעת מעבר על החשבונית של נטוויזן כי חוייבתי בסכום שונה לחלוטין 139 ש"ח.בתמיהה ובבילבול פניתי למוקד השרות של נטוויזן שם הוסבר לי שהחבילה עודכנה בתחילה , לאחר מכן הוסבר לי שלא אושרה החבילה, כששאלתי מדוע חוייבתי בחודש הראשון בסכום הנכון נאמר לי ע'י הנציגה שזו טעות, ואם היה ולא אישורו את החבילה מדוע לא ראו לנכון להודיע לי טלפונית או בהודעה בחשבונית החודשית.
הנציגה לא ידעה לתת תשובות ברורות ולבסוף ביקשה זמן לבדיקה וטענה תחזור אלי- מה שלא נעשה.
אני פונה אליכם עתה בבקשה לסיוע ועזרה להביא לפתרון העניין האמור שכן הצרכן "הקטן" לא יוכל לחברת ענק כמותם.
אני מאמין כי פנייתכם לחברה תועיל כי פחד לשמם "הטוב" יעלה לנגד עיניהם, שכבר מזמן ממון פרסום הם בסדר העדיפות בלבד ולא השירות ללקוח ויושרה כלפיו.מבחינתי עלתה סלידתי אליהם עד שהייתי רוצה להתנתק משרותם לחלוטין היום ובעתיד בכלל, גם אם ינתן לי פיצוי ותוצעה לי חבילה שאין כדוגמתה בענף לא אשאר לקוח בחברה, מה שכן זו השנה האחרונה בה אני נעזר "בשרותם". לעזרתכם אודה
בברכה טלקר ניסים.
העתקים:
אמון הציבור
אתר האינטרנט דוח שירות
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיוב ע"פ החבילה שסוכמה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה