פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הארכת חבילה בהתחיבות ללא ידיעתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
עשיתי טעות גדולה והתחברתי לחברת נטוויז'ן בחודש מאי 2008, מאז ניסו למכור לי כל מיני חביולל עבור שיחות חו"ל, היו לי בעיות גלישה, פניתי אליהם כבר כמה וכמה וכמה פעמים לגבי כל מיני תקלות והכול מתועד, אפילו ביקשתי להתנתק אך לא אשרו לי בתואנה שאני מחוייבת לשנה., השבוע התקשרתי כי ראיתי בחיוב החודשי שהעלו לי את מחיר החבילה שאמורה להסתיים במאי 2009, המחיר שסכמו איתי היה 44.95 ש"ח לחודש וחודשיים חינם בהתחייבות לשנה, החודש חייבו אותי עוד 4 שקלים יותר, פניתי אליהם ונציגת השירות אמרה לי שהיא מעדכנת לי את החבילה בחזרה למחיר שאיתו סגרו איתי של 44.95 ש"ח ויזכו אותי על ה4 שקלים המיותרים, פתאום קיבלתי מכתב למייל שלי שהצטרפתי לחבילה חדשה החל מה 23/10 שזה בכלל לא התאריך שדיברתי עם הנציגה (דיברתי איתה ב 6/11/2008) והחבילה שלי מעודכנת לשנה, קיבלתי חום באותו הרגע, הנה אני מחכה לרגע לסיים איתם את ההתחיבות ופתאום מאריכים לי בעוד שנה, חוצפה שאין כדוגמתה, לעשות זאת ללא ידיעתי וללא הסכמתי, אני בסך הכול פניתי כי העלו לי את המחיר בשום פנים ואופן לא ביקשתי להאריך את החבילה,התקשרתי לשירות הלקוחות ב 11/11 על מנת לוודא שלא האריכו לי את החבילה לשנה נוספת, ענתה לי בחורה ב 8:30 בבוקר ואמרה לי שמופיע שאני עד חודש אוקטובר 2009 מחוייבת אך יש הערה שזה לא לשנה אלא עד מאי כמו שאמור היה להיות , התקשרתי שוב על מנת לבדוק בשעה16:30 כי רציתי שוב לוודא וענה לי בחור ואמר שבשום פנים ואופן הוא לא רואה הערה שמופיע שם שאני מחוייבת עד חודש מאי אא עד אוקטובר. זו פשוט חוצפה לעשות ככה ללקוח בלי ידיעתו ובלי חתימתו על מסמך כלשהו, אני בטוח לא הייתי חותמת אם היו שולחים הבעיה שגם לא החתימו על כלום, עוד אמרתי לנציגת השירות שאני מחכה שהחבילה תיגמר במאי על מנת שאתנתק מהם היא אפילו שאלה אותי מדוע אני מעוניינת להתנתק והסברתי לה, כנראה היא עשתה תרגיל מסריח בעצת מנהל ועדכנה חבילה בהתחייבות לשנה נוספת ללא ידיעתי, לא מקובל עליי דבר כזה.
במקום לשרת לקוחות אתם עובדים עליהם בעיניים ומחפשים איך לכבול אותם במיוחד כשהם אומרים לכם בפנים שהם לא ישארו אתכם בתום החבילה. תתביישו
ואף בזבוז זמן בהמתנה לנציגי השרות מעל ל20 דקות אין קו חינם סוג הנזק :
שינתקו אותי מעכשיו מבחינתי אני לא מעוניינת להישאר איתם בשום פנים ואופן, זה לא שירות. תתביישו לכם. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה