פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון - למרות שהתבקשו לנתק את המנוי כי המשתמש עבר לחו"ל נושא התלונה:
הרלי רוני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בני השתחרר מהצבא ויצא לחו"ל לתקופה של שנה, ביקשתי מנטויזיון לנתק את המנוי כי בני המתגורר בביתו עם אימו לא ישתמש בשנה הקרובה באינטרנט ולכן יש לנתק את המנוי. נאמר לי כי יש חוזה לשנה ולא ניתן לנתק מפאת החוזה שמחייב אותנו עד תום החוזה. כמובן שלא קיבלתי טענה זו והפסקתי לשלם. כיום נטוויזיון תובעים אתי על 442.26 ש"ח פלוס עו"ד 234 ש"ח סה"כ 683.04 ש"ח.
כמובן שעברתי מנטויזיון לחברת בזק. דרך אגב מהירות הגלישה היא הרבה יותר טובה, ואין חסימות לאתרי FTP אותם חברת נטוויזיו חוסמת כדי לא להעמיס את קוי הצקשורת שלהם. יש מישהו שיכול לעזור? אני מחפש עו"ד בתשלום, כי יש גם עקרונות בחיים ונמעס שחברות התקשורת עושות כפי שעולה על רוחם עם הצרכן הקטן. תודה
רוני הרלי
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתו של מר הרלי התקבלה ומבדיקה עולה כי:
בראשית דברים יצוין כי, מבדיקה חוזרת במנוייו של הלקוחה עולה כי חברת 013 נטוויז'ן פעלה כשורה.
בחודש יולי 2007 בחר הלקוח לחדש חוזה התקשרות בשירות האינטרנט אשר במנוייו. חוזה זה כלל תקופת התחייבות למשך 12 חודשים.
החל מחודש נובמבר 2007 החלה להצטבר קרן חוב בחשבון המנוי בעוד צריכת השירות נמשכת.
במהלך חודש יולי 2008 ניסו נציגי מחלקת הגבייה לשוחח עם הלקוח ולהסדיר את קרן החוב.
לדאבונם של נציגי הגבייה, סירב הלקוח להצעותיהם ומשכך הועבר הטיפול בגביית קרן החוב לעורך דין מטעמה של החברה.
בשיחתו של נציג פניות הציבור עם הלקוח, ציין האחרון כי הסדיר את חובו בתיאום ישיר עם עורך הדין.

בברכה
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה