פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתבכות עם שני חברות אינטרנט נושא התלונה:
בן מנשה רחל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך דלעיל התקשרתי לחברה כדי לקבל מהם שירותי אינטרנט הם נענו בחיוב ובהבטחות ולא הזהירו אותי מפני חברה שאני מחוברת אליה לא רק אלא הובטח לי שישלחו באימייל טופס התנתקות שעדיין לא הגיע, וגם שאני ללא התחיבות תוך כמה דקות בוצעה העסקה, כאשר פניתי לחברה בה אני מחוייבת לא הייתה אפשרות יציאה לכן כעבור יומים שלושה פניתי לנטוויזן כדי לבטל עיסקה והם לא הסכימו בשום פנים ואופן רק אם אעשה העברת בעלות למרות שעדיין לא פתחתי את האתר שלהם ולא גלשתי דרכם עד עצם היום הזה כי ביקשתי פשרה ועשו לי הקפאה, איך אני יכולה לצאת מהתסבוכת זו, מצפה לתשובתכם המיידית תודה מראש
אמורה לשלם לשתי חברות בעת ובעונה אחת סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתה של גב' בן מנשה התקבלה ומבדיקה עולה כי:
בתאריך 22/10/2008 פנתה הלקוחה למוקד המכירות ובשיחתה עם נציגת המכירות בחרה הלקוחה בחוזה התקשרות בשירות האינטרנט. חוזה התקשרות אשר כלל התחיבות למשך 12 חודשים.
בתאריך 27/10/2008 שוחחה הלקוחה עם נציג המוקד השירות ובקשה לבטל את חוזה ההתקשרות וזאת בעקבות הצעה של ספקית אינטרנט אחרת.
בשיחה זו הציע נציג השירות להטיב את תנאי החוזה וכמו כן ציין כי ייעתר לבקשתה לסגירת השירות ובה בעת יהיה עליה לשלם בגין יתרת חודשי ההתחייבות.
בסיום שיחה זו נעתר הנציג לבקשת הלקוחה והקפיא את השירות למשך 30 יום.

בשיחתו של נציג פניות הציבור עם הלקוחה, הגיעו השניים להסדר.
בסיום שיחתם של שני הצדדים הביעה הלקוחה את שביעות רצונה.

בברכה

פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה