פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא רוצים לנתק ומחייבים על עסקאות והתחייבויות שמעולם לא הוסכמו נושא התלונה:
סקורטוביץ נטלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנו מנויים של חברת נטוויזן כבר קרוב לשש שנה, מדי פעם בפעם מתקשרים אנשי מחירות שונים ומציעים לשנות את התנאים וכו, החבילה התאימה לנו לכן מעולם לא שינינו שום תנאי במנוי ואמרנו לא לכל שיחת נציג שכזו.

לאחרנו שדרגנו את הבית לרשת אלחוטית, כחלק מהליך השדרוג החלפנו לספק אחר, וכמובן התקשרנו כדי להתנתק מנטוויזן.

הטיפול התחיל ברגל שמאל לאחר שנאלצתי להמתין הרבה מאוד זמן על הקו עד לקבלת נציגה חיה(לא אפרסם את שמה פה), ביקשתי להתנתק מהמנוי, הנציגה טענה כי לפני חודשיים הסכמתי לחבילה רחבה יותר ולהתחייבות נוספת של שנה וחצי(!!!), מה שכמובן אינו נכון.

השיחה היחידה שהיתה לי איתם לפני חודשיים אכן הציעה חבילה כזו, ואף הציעו אייפוד כמתנת הצתרפות, סירבתי להצעה, ואמרתי שאני אשאר עם החבילה שלי.

כעת נטוויזן טוענים שהסכמתי להתחייבות זו(מה שמעלה את השאלה, אם כן, אז איפה האייפוד?) ושאני מחוייבית לשנה וחצי הקרובות.

באופן כללי התיחסו אלי בשירות לקוחות בצורה מזלזלת ובוטה ואף תקפו אותי (זאת בעיה שלך!, וכו), הייתי צריכה לשכנע אותם רק כדי לקבל את מספר הפקס שלהם(לצורך שליחת בקשה כתובה כדי שיהיה אפשר לפתוח בהליכים משפטיים בעתיד).

עוד הוכחה מסוימת לכך שלא ידעתי דבר על החבילה הרחבה שהם רשמו אותי אליה ניתן לראות בעובדה כי בעוד החבילה (שלטענתם הסכמתי עליה) היא במהירות 2.5 מגה, התשתית שלי איטית בהרבה ולא שודרגה זמן רב, אם אכן שדרגתי מרצוני את המהירות, אז למה לא שדרגתי גם את התשתית?..

פשוט בושה שנטוויזן, חברה בה אני מנויה כבר קרוב לשש שנים מתייחסת אלי כך, מחתימה אותי על חבילות שלא הסכמתי ושלא בידעתי, מעלה את דמי המנוי החודשיים שלי כתוצאה מכך ובנוסף טוענת כי אני מחויבת לשנה וחצי נוספות..

מפתיע ומזעזע שבישראל של היום יש חברות כמו נטוויזן שפועלות ממש כמו מאפיות, במקום לשמור על לקוח מרוצה ולמלא אחר רצונו נטוויזן מוספים את הלקוח לחבילות שלא הסכים להן מטילים האשמה עליו, במקום לתת טיפול אנושי והוגן נטוויזן נוקטת בטקטיקת רמיסת הלקוח הקטן בתקווה שהוא יבהל כל כך שיבחר להשאר כמנוי ולא יתלונן על כך.

כולי תקווה שהסיוט ששמו נטוויזן יגמר במהרה ולא אצתרך לדבר עם אף אחת מהנציגות שלהם בשארית חיי.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי והחזר כספי עבור החודשיים האחרונים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתה של גב' סקורטוביץ התקבלה ומבדיקה עולה כי:
בתאריך 21/09/2008 שוחחה הלקוחה עם נציג מכירות ממחלקת רשתות. בשיחה זו בחרה הלקוחה בחוזה התקשרות חדש הכולל שדרוג מהירות הגלישה בשירות האינטרנט שבמנוייה ולמשך תקופת התחייבות של 18 חודשים. כמו כן, בחוזה זה נכללה מתנה ייחודית.
הלקוחה בחרה בחוזה האמור ואמתה לבקשתו של הנציג את פרטיה האישיים כפי שמעודכנים במנוייה.
במהלך חודשים נובמבר-דצמבר פנתה הלקוחה למוקד השירות ובקשה לבטל את חוזה ההתקשרות. בשתי שיחותיה עם נציגי השירות ולאחר בדיקה חוזרת, הוסבר ללקוחה כי ייעתרו לבקשתה לסגירת השירות, בה בעת יהיה עליה לשלם בגין יתרת חודשי ההתחייבות ע"פ חוזה ההתקשרות הנוכחי.
יצוין כי, המתנה שנכללה בחוזה ההתקשרות נשלחה לבית הלקוחה פעם נוספת לאחר שבפעם הראשונה היא חזרה למחוזות החברה.
בשיחתו של נציג פניות הציבור והלקוחה, הביע הנציג את נכונותו למצוא פתרון לשביעות רצונם של שני הצדדים.
בסיום שיחה זו, ציינה הלקוחה כי תיצור עימו קשר בעת רצונה לעשות כן.

בברכה

פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה