פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא כדין. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מרץ 2008 סגרתי חוזה עם חברת נטוויזן,בחוזה סוכם על חבילת גלישה במהירות של כ-4 מגה,בעלות של 79 ש"ח,[עלות חודשית]נאמר לי בעת סגירת העיסקה ע"י נציג המכירות כי המהירות שאותה אקבל תהיה 300 מגה,בדיעבד היתברר לי[לאחר 9 חודשים]שהמהירות שסופקה לי הינה 2 וחצי מגה,אח בדיעבד סוכם עימדי בעת ביצוע העיסקה שהמהירות אותה אקבל תהיה 4 מגה!כמו שציינתי רק לאחר כ-9 חודשים נודע לי דבר זה,אי לכך הפסדתי סכום כסף ניכר וניגרמה לי עגמת נפש ביחס שקיבלתי בעת פניותי החוזרות ונישנות לנציגי החברה,ופגיעה באמון שננתי לה,במיוחד בעודי לקוח נאמן במשך שנים של נטוויזן! אבקש שהחברה תפצה אותי על מלוא הסכום שניגבה מימני שלא כדין ועל עגמת הנפש הרבה שניגרמה לי,בתודה ובתקוה להיתיחסותכם לעיניין,אורי סגל.
כספי סוג הנזק :
זיכוי בעבור החיובים שניגבו ללא כל סיבה ופיצוי עבור עגמת הנפש. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתו של מר סגל התקבלה ומבדיקה עולה כי:
בתאריך 01/12/2008 פנה הלקוח למוקד התמיכה בבירור קצב מהירות בשירות האינטרנט במנוייו.
יום למחרת ולפני מועד קבלת פניית אתר תלונה, שוחח נציג במוקד השירות עם הלקוח ובסיום שיחת שני הצדדים קיבל הלקוח את הצעתו של נציג השירות לחידוש חוזה התקשרות.
בסיום שיחה זו הביע הלקוח את שביעות רצונו ממענה החברה.

בברכה

פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה