פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים לזכות אחרי חיוב יתר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של נטוויז'ן כבר כמה שנים. כל פעם הם מעלים את מחיר החבילה בלי להודיע, אני מתקשרת ואז סוגרים על מחיר עד הפעם הבאה.
לפני כשנה, העלאתי את מהירות הגלישה ל 2.5 מגה והובטח לי שאני אשלם 59 ש"ח לחודש מחיר קבוע , בלי הפתעות והעלאות תעריפים אחרי כמה חודשים.
ב 27 לאוקטובר, הגיע חיוב בסך 63 ש"ח - 4 שקלים מעל המחיר המובטח.
ב 7 לנובמבר התקשרתי למוקד של נטוויז'ן. הנציגה התנצלה ואמרה שאכן החיוב העודף היה טעות, ואני אמורה לשלם 59 ש"ח בחודש מחיר קבוע ולא 63 ש"ח, שכן היה סיכום שלא מעלים לי את התעריף החודשי, והיא תעדכן את החבילה ל 59 ש"ח בחודש (כי עודכנה לי חבילה לא נכונה) ותזכה אותי חד פעמי על 4 ש"ח, ואף שלחה לי מיילים עם פרטי החבילה והזיכוי.
בחיוב כרטיס אשראי מה 28 לנובמבר מנטוויז'ן, חוייבתי ב 59 ש"ח ללא תנועת זיכוי על ה 4 שקלים שחוייבתי באוקטובר בגלל טעות שלהם. אם הייתי מקבלת את הזיכוי שלי, הייתי צריכה לשלם בנובמבר 55 ש"ח ו 59 ש"ח בחודשים לאחר מכן.
דיברתי היום עם נציג שירות בשם לירון, שטען שקיבלתי זיכוי שאני אוכל לראות ברגע שאני אקבל את החשבונית ואני לא אמורה לראות אותו בכרטיס האשראי.
אם היה זיכוי, כאמור, הייתי אמורה לשלם בנובמבר 4 שקלים פחות, דהיינו 55 ש"ח.

לא ברור לי :
" בטעות" חייבו אותי על 63 ש"ח באוקטובר ולא על 59 ש"ח - קורה.
התנצלו והבטיחו זיכוי על 4 שקלים - סבבה
להגיד שאני אראה את הזיכוי רק בחשבונית ולא בכרטיס אשראי שלי -לא מקובל עליי , חוצפה שאין לשני ודוגמא לשירות גרוע.מה זה יעזור לי אם בחשבונית אני אראה תעריף חודשי 63 ש"ח וזיכוי על 4 שקלים ? זה לא הזיכוי על 4 שקלים שהובטחו לי
חייבתם בטעות את כרטיס האשראי שלי ? תזכו את כרטיס האשראי שלי
עגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על 4 ש"ח ( כולל ימי ערך )בכרטיס האשראי + מכתב התנצלות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתה של גב' אנגרט התקבלה ומבדיקה עולה כי:
בחודש דצמבר 2008 פנתה הלקוחה למוקד השירות בבירור אודות חיובי חשבון מנוייה. בעקבות דבריה של הלקוחה כי חויבה בסך שונה מאשר סך חבילת ההתקשרות באינטרנט, בצעה נציגת השירות בדיקה אודות החיוב האחרון במנוי.
בשיחת נציגת מוקד השירות עם הלקוחה הוסבר ללקוחה כי הונפק החזר בסך הפרש החיוב והוא יופרש ליתר חשבון המנוי. כמו כן, הלקוחה בחרה בחודש ינואר 2009 להרחיב את השירותים המעודכנים במנוייה.

בשיחתו של נציג פניות הציבור עם הלקוחה הוסבר סך ההחזר אשר הופחת עוד בחיוב חודש דצמבר 2008. בנוסף לכך, נבדק ואומת למול הלקוחה כי חיוב חודש ינואר 2009 הינו תקין.
בסיום שיחת שני הצדדים הביעה הלקוחה את שביעות רצונה.

בברכה
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה