לא מוכנים לזכות אחרי חיוב יתר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של נטוויז'ן כבר כמה שנים. כל פעם הם מעלים את מחיר החבילה בלי להודיע, אני מתקשרת ואז סוגרים על מחיר עד הפעם הבאה.
לפני כשנה, העלאתי את מהירות הגלישה ל 2.5 מגה והובטח לי שאני אשלם 59 ש"ח לחודש מחיר קבוע , בלי הפתעות והעלאות תעריפים אחרי כמה חודשים.
ב 27 לאוקטובר, הגיע חיוב בסך 63 ש"ח - 4 שקלים מעל המחיר המובטח.
ב 7 לנובמבר התקשרתי למוקד של נטוויז'ן. הנציגה התנצלה ואמרה שאכן החיוב העודף היה טעות, ואני אמורה לשלם 59 ש"ח בחודש מחיר קבוע ולא 63 ש"ח, שכן היה סיכום שלא מעלים לי את התעריף החודשי, והיא תעדכן את החבילה ל 59 ש"ח בחודש (כי עודכנה לי חבילה לא נכונה) ותזכה אותי חד פעמי על 4 ש"ח, ואף שלחה לי מיילים עם פרטי החבילה והזיכוי.
בחיוב כרטיס אשראי מה 28 לנובמבר מנטוויז'ן, חוייבתי ב 59 ש"ח ללא תנועת זיכוי על ה 4 שקלים שחוייבתי באוקטובר בגלל טעות שלהם. אם הייתי מקבלת את הזיכוי שלי, הייתי צריכה לשלם בנובמבר 55 ש"ח ו 59 ש"ח בחודשים לאחר מכן.
דיברתי היום עם נציג שירות בשם לירון, שטען שקיבלתי זיכוי שאני אוכל לראות ברגע שאני אקבל את החשבונית ואני לא אמורה לראות אותו בכרטיס האשראי.
אם היה זיכוי, כאמור, הייתי אמורה לשלם בנובמבר 4 שקלים פחות, דהיינו 55 ש"ח.
לא ברור לי :
" בטעות" חייבו אותי על 63 ש"ח באוקטובר ולא על 59 ש"ח - קורה.
התנצלו והבטיחו זיכוי על 4 שקלים - סבבה
להגיד שאני אראה את הזיכוי רק בחשבונית ולא בכרטיס אשראי שלי -לא מקובל עליי , חוצפה שאין לשני ודוגמא לשירות גרוע.מה זה יעזור לי אם בחשבונית אני אראה תעריף חודשי 63 ש"ח וזיכוי על 4 שקלים ? זה לא הזיכוי על 4 שקלים שהובטחו לי
חייבתם בטעות את כרטיס האשראי שלי ? תזכו את כרטיס האשראי שלי
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי על 4 ש"ח ( כולל ימי ערך )בכרטיס האשראי + מכתב התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|