פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כספים שנלקחו ממני "בטעות" ואי התייחסות לפנייתי. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מת"מ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברת 013 נטוויזין לקחה מחשבוני "בטעות" סכום של 334 ש"ח, במקום 20 ש"ח,עבור שיחות של חודש מאי, החברה הודתה בטעותה, אך מעולם לא החזירו לי את הכסף , למרות עשרות פניות אליהם, גם טלפונים וגם מכתבים אל החברה: שירות לקוחות, פניות הציבור ואפילו אל המנכ"ל , אך הם לא טרחו להחזיר לי את כספי, או אפילו התייחסות מינימלית לפניות אלו. אני דורשת פיצוי על עוגמת נפש, ריבית והצמדה,וכמובן את הסכום שאותו גנבו ממני. טלפונים ממושכים שנעשו אליהם ולא הניבו שום תוצאה. אני מאוכזבת, כועסת ומיואשת מהם. בכל שיחה עמם הם מבטיחים שהכסף יועבר אלי, אך הכסף לא מוחזר אליי, אלא רק הבטחות שווא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור 013 נטוויז שם ותפקיד:
לכבוד
אמון הציבור
פנייתה של גב' שרון התקבלה ומבדיקתה עולה כי:
בעת שיחת הלקוחה עם נציגת מוקד השירות נעתרה הנציגה לבקשתה של הלקוחה והנפיקה החזר כספי. החזר כספי זה הועבר לידי הלקוחה יומיים לאחר פנייתה לאתר תלונה. כמו כן, בעת שיחת מנהלת במוקד השירות עם הלקוחה ניתנו ללקוחה מספר הטבות ייחודיות.

בשיחת נציג פניות הציבור והלקוחה, אישרה הלקוחה את קבלת ההחזר וקבלת ההטבות אשר נתנו מתוך מחווה שירותית.
בסיום שיחה זו, הביעה הלקוחה את נכונותה לבדוק את אפשרויות צריכת שירותיה של חברת 013 נטויז'ן שוב.
חברת 013 נטוויז'ן מצרה על עיכוב ביצוע ההחזר אשר הינו מקרה נדיר ונקודתי.

בברכה
פניות ציבור
013 נטוויז'ן בע"מ
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה